تماشا کنید: ایسوس یک تیزر جدید ویدئویی منتشر کرد

چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۸
مطالعه 2 دقیقه
ایسوس یک تیزر تبلیغاتی جدید را با شعار «دستگاه شگفت‌انگیز بعدی» منتشر نموده، اما در این ویدئو هیچ اثری از خود دستگاه مشاهده نمی‌گردد. با توجه به نزدیک بودن نمایشگاه کامپیوتکس، به نظر می‌رسد این کمپانی تایوانی دست پر در این نمایشگاه حضور خواهد یافت.
تبلیغات

جمله «The next incredible thing» در این تیزر ویدئویی بسیار آشنا به نظر می‌رسد. گویا ایسوس در شعار تبلیغاتی خود کمی از روی دست سامسونگ کپی کرده است! سامسونگ همیشه پیش از معرفی محصولات پرچمدار خود از جمله «The next Big thing» استفاده می‌کند و این شعار بارها و بارها در فروم‌های مختلف به سخره گرفته شده است. نکته عجیب این است که با تمام این اوصاف باز هم ایسوس ترجیح داده از شعاری مشابه استفاده کند!

لینک دانلود ویدئو

چیزی که در این ویدئو قابل مشاهده است تنها یک خودکار  است که جمله مذکور را بر روی یک کاغذ می‌نویسد! در پایان نیز متن نوشته شده با افکت‌هایی همراه شده و هیچ سرنخی از محصول آتی در آن رویت نمی‌گردد. تنها نکته‌ای که می‌توان بر اساس این ویدئو به آن دست یافت این است که شاید شاهد ارائه یک محصول جدید به همراه قلم استایلوس پیشرفته باشیم. شاید گرافیک پیشرفته‌ای که در ساخت این کلیپ به کار رفته، نشان دهنده یک تکنولوژی ویژه برای تشخیص دست‌خط باشد. یعنی قلم استایلوس، دست‌خط شما را تشخیص داده، آن را فرا گرفته و بتواند به متن تبدیل نماید.

البته همه اینها گمانه‌زنی‌هایی هستند که فقط از روی این تیزر ویدئویی می‌توان استنباط کرد و برای اطلاع از این که ایسوس چه محصولی را رونمایی خواهد کرد، باید تا آغاز نمایشگاه کامپیوتکس تایوان صبر کنیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات