احتمال ارائه‌ی کلیه آیفون‌ها و آیپدهای 2014 اپل به همراه Touch ID

سه‌شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
یکی از تحلیلگران KGI Securities به نام مینگ‌چی کو که به اعلام صحیح تصمیمات اپل مشهور است، اعتقاد دارد که تمامی آیفون‌ها و آیپدهایی که اپل طی سال 2014 ارائه می‌کند به سنسور تشخیص اثرانگشت یا همان Touch ID مجهز خواهند بود.
تبلیغات

 Touch ID اسکنر اثر انگشت اپل است که در حال حاضر با کلید خانگی آیفون 5s این کمپانی ادغام شده است. بنا بر اظهارات این تحلیلگر، سال پیش 36 میلیون واحد آیفون 5s با اسکنر Touch ID روانه‌ی بازار شده و اکنون انتظار می‌رود شاهد بهره‌گیری از این ویژگی در نسخه‌ی 4.7 اینچی و نیز 5.5 اینچی آیفون 6 باشیم. مینگ‌چی همچنین انتظار دارد که نسل بعدی آیپد ایر و نیز نسل جدید آیپد مینی رتینا نیز با همراهی حسگر اثر انگشت طراحی و تولید شوند. این تحلیلگر همچنین اعلام کرده که ممکن است اپل به منظور افزایش دوام Touch ID، تصمیم به استفاده از قلع در تولید اسکنر خود داشته باشد.

kgi-a

او در ادامه پیش‌بینی کرده که طی سال جاری میلادی، حدود 120 میلیون دستگاه iOS مجهز به حسگر Touch ID روانه‌ی بازار مصرف شوند و این سیر با ارائه‌ی 233 میلیون دستگاه در سال آینده روند صعودی به خود بگیرد. کمپانی TSMC که در ساخت تجهیزات صنعتی فناوری متخصص است، در تولید Touch IDهای اپل دخیل بوده و به منظور جلوگیری از خش‌ها و آسیب‌های احتمالی که می‌تواند نقش نابودگر برای عملکرد اسکنر داشته باشند، از یاقوت کبود در تولید آن بهره می‌برد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات