آیا نوکیا ایکس۲ با قابلیت بوت‌دوگانه‌ی اندروید و ویندوزفون همراه خواهد شد؟

یک‌شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۳
مطالعه 2 دقیقه
ردموندی‌ها با عرضه‌ی نوکیا ایکس به بازار استراتژی هوشمندانه‌ای را در پیش گرفتند. مایکروسافت با این ترفند رابط‌کاربری خود را با استفاده از سیستم‌عامل اندروید پیش روی کاربران این تلفن‌هوشمند قرار داد. حال به‌نظر می‌رسد این کمپانی در ادامه‌ی تصمیمات زیرکانه‌ی خود درصدد عرضه‌ی این محصول با قابلیت بوت دوگانه است تا کاربران اندروید علاوه بر امکان بهره‌گیری از اندروید، شانس استفاده از محیط سیستم‌عامل ویندوزفون را نیز داشته باشند.
تبلیغات

همانطور که پیش از این نیز در زومیت خواندید، به‌نظر می‌رسد مایکروسافت در پی تولید نسل جدید تلفن‌هوشمند اندرویدی خود با نام نوکیا ایکس2 است. نتایج منتشر شده از بنچمارک اَنتوتو نیز وجود چنین تلفن‌هوشمندی را تصدیق می‌کند. اطلاعات منتشر شده حکایت از این دارند که ردموندی‌ها در نسل دوم از یک صفحه‌ی نمایش 4.3 اینچی WVGA، چهار گیگابایت حافظه‌ی داخلی و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در پشت بهره می‌برد. همچنین نباید تراشه‌ی مورد استفاده در این تلفن‌هوشمند را از یاد برد. به‌نظر می‌رسد مایکروسافت اسنپ‌دراگون 200 را برای استفاده در این تلفن‌هوشمند در نظر گرفته است.

NokiaX2Int

با بهره‌گیری از چنین مشخصات فنی می‌توان براحتی سیستم‌عامل ویندوزفون را روی آن اجرا کرد. شنیده‌ها حکایت از این دارند که ویندوزفون در این تلفن‌هوشمند در کنار اندروید قرار خواهد گرفت، یعنی ایکس۲ یک تلفن‌هوشمند با قابلیت بوت دوگانه خواهد بود. همچنین باید اضافه کرد که برخی از شایعات نیز حکایت از امکان بهره‌گیری از گوگل‌پلی استور در این تلفن‌هوشمند دارد که تا حدودی برخلاف سیاست‌های مایکروسافت است.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا ایکس۲ با قابلیت بوت دوگانه به پنجره‌ای رو به سعادت برای ردموندی‌ها خواهد بود؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات