اپل خواستار توقف فروش محصولات سامسونگ شد

یک‌شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۳
مطالعه 1 دقیقه
بگذارید کمی به عقب برگردیم. ماجرای ادامه‌دار دادگاه‌های اپل و سامسونگ طی هفته‌های گذشته به اینجا رسید که اپل پیروز پرونده‌ی دیگری در برابر سامسونگ شد و سامسونگ محکوم به پرداخت 119 میلیون دلار بابت استفاده از پتنت‌های اپل شد. اما حالا اپل به دنبال خواسته‌ای دیگر است.
تبلیغات

چند هفته قبل اپل خواستار 2.2 میلیارد دلار خسارت از سامسونگ شد، خواسته‌ای که از طرف دادگاه رد شد و حالا اپل به دنبال دادخواهی مجدد است. اپل مدعی است که سامسونگ از بعضی پتنت‌هایش برای مدل‌های قبلی گوشی‌های خود استفاده کرده است که اگر سامسونگ به فروش این قبیل محصولاتش ادامه دهد خسارات جبران ناپذیری را به اپل وارد می‌کند. این موضوع بهانه‌ی جدید اپل است تا خواستار دستور موقت برای توقف فروش محصولات سامسونگ شود. مدل‌های مد نظر اپل عبارتند از Admire، Galaxy Nexus، Galaxy Note، Galaxy Note 2، Galaxy S II، Galaxy S II Epic 4G Touch، Galaxy S II Skyrocket، Galaxy S III و Stratosphere.

اپل حالا در تلاش است تا شانس خود را برای دریافت خسارت از سامسونگ، همچنین توقف فروش محصولات این شرکت امتحان کند. خواسته‌ای که بعید به نظر می‌رسد مورد موافقت دادگاه قرار گیرد. نظر شما در این باره چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات