تصویر رندر شده از گلکسی اس 5 اکتیو لو رفت

شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ سال گذشته نسخه اکتیو از تلفن پرچمدار خود را با نام S4 Active رونمایی کرد؛ ظاهرا کره‌ای‌ها امسال نیز قصد دارند نسخه‌ی جدیدی از این تلفن را با نام Galaxy S5 Active روانه بازار کنند. این تلفن قرار است استحکام بیشتر و مقاوت بالاتر در برابر نفوذ مایعات و گرد‌و‌غبار، داشته باشند.
تبلیغات

آنچه از تصویر می‌توان متوجه شد، این است که تلفن گلکسی اس ۵ اکتیو برای شبکه مخابراتی AT&T ارائه خواهد شد؛ اما احتمالا پس از مدت کوتاهی شاهد عرضه آن از طریق فروشگاه‌های دیگر نقاط دنیا نیز خواهیم بود. براساس اطلاعاتی که evleaks فاش نموده، تلفن گلکسی اس ۵ اکتیو از نظر ظاهری شباهت‌های بسیاری به گلکسی اس ۵ اصلی دارد و از همان طراحی در بدنه پشتی بهره می‌برد.

گفته می‌شود گلکسی اس ۵ اکتیو به یک صفحه‌نمایش ۵.۱ اینچ با رزولوشن 1080p، پردازنده Snapdragon 801، دو گیگابایت حافظه رم، سنسور سنجش ضربان قلب و دوربین ۱۶ مگاپیکسلی از نوع ISOCELL مجهز می‌شود. این بدین معنا است که نسخه اکتیو از گلکسی اس ۵ از نظر قدرت سخت‌افزاری در سطح نسخه اصلی اس ۵ است. آنچه که گفته می‌شود در نسخه اکتیو وجود دارد، یک دکمه فیزیکی به نام Active Key است که کاربر می‌تواند آن را هر طور که مایل است تنظیم نموده و مثلاً برای عکس‌برداری زیر آب یا موارد دیگر از آن استفاده کند.

هنوز مشخص نیست که گلکسی اس ۵ اکتیو در مقایسه با نسخه اصلی گلکسی اس ۵ چقدر مقاومت بیشتری در برابر نفوذ مایعات و گرد‌و‌غبار دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات