File Manager ماه آتی میلادی در قالب اپلیکیشن File راهی ویندوزفون 8.1 خواهد شد

شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۱
مطالعه 2 دقیقه
یکی از پرطرفدارترین و اصلی‌ترین تغییراتی که بسیاری از علاقمندان انتظار انجام آن را در ویندوزفون دارند، وجود قابلیت مدیریت فایل‌ها یا در واقع File manager در ویندوزفون است. بسیاری از افراد انتظار داشتند تا این بروزرسانی در قالب بروزرسانی ویندوزفون ۸.۱ منتشر گردد. به‌نظر می‌رسد این قابلیت تا ماه آتی میلادی به تعویق افتاده است و شاهد عرضه‌ی آن در قالب یک اپلیکیشن با نام File خواهیم بود.
تبلیغات

هرچند تعبیه این قابلیت توسط Joe Belfiore تأیید شده و وی از انتشار آن برای ویندوزفون ۸.۱ در ماه جاری میلادی خبر داده بود؛ اما به نظر می‌رسد در ماه می شاهد انتشار بروزرسانی خاصی برای تعبیه این قابلیت در ویندوزفون نباشیم و کاربران باید برای استفاده از آن تا ماه آتی میلادی به انتظار بنشینند.

مایکروسافت اطلاعاتی از جزئیات این ویژگی جدید منتشر نکرده است؛ اما تنها خبری در مورد قطعیت ارائه‌ی آن عرضه شده است که تحت نام Files برای ویندوزفون منتشر خواهد شد. براساس اطلاعات منتشر شده در ماه آتی میلادی شاهد انتشار یک اپلکیکیشن برای مدیریت فایل‌ها خواهیم بود که با نام Files منتشر خواهد شد و علاقمندان می‌توانند آن را از طریق فروشگاه ویندوزفون روی تلفن‌هوشمند ویندوزفونی خود نصب کنند.

کاربران قادر خواهند بود تا با استفاده از این اپلیکیشن فایل‌های موجود حافظه‌ی داخلی تلفن‌هوشمند خود و همچنین فایل‌های موجود در کارت‌حافظه‌‌ی میکرو SD را مدیریت نمایند. از جمله‌ی ویژگی‌های این اپلیکیشن می‌توان به امکان جستجو، جابجایی و حذف فایل‌ها بین حافظه‌ی اصلی دستگاه و کارت حافظه‌ی میکرو SD اشاره کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات