علی‌رغم رشد مثبت فروش پی‌سی‌های اپل، لنوو این کمپانی را در بازار آمریکا پشت سر نهاد

چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
همانطور که می‌دانید بازار پی‌سی‌ها رو به افول است و تولیدکنندگان در پی یافتن راه فراری برای این موضوع هستند، اما به‌نظر می‌رسد کمپانی چینی لنوو راهکاری برای این مشکل یافته، چراکه لنوو موفق شده تا از نظر میزان فروش PCها در ایالات متحده امریکا از اپل پیشی بگیرد.
تبلیغات

لنوو راهکار بهتری را در مقایسه با اپل در پیش گرفته است، بطوریکه علی‌رغم رشد مثبت فروش پی‌سی‌های اپل، لنوو از این کمپانی پیشی گرفته است. لنوو در گزارش مالی مربوط به سال گذشته‌ میلادی خبر از افزایش و سود در تولید پی‌سی‌ها داده است، بطوریکه این کمپانی چینی با پشت سرنهادن اپل در بازار آمریکا موفق به کسب جایگاه سوم پس از اچ‌پی و دل شده است. لنوو در سال 2013 میلادی موفق به فروش 55 میلیون دستگاه پی‌سی شده است که آمار درخشانی برای این کمپانی است.

گزارش‌های منتشر شده توسط IDC این ادعا را در مورد عبور آمار فروش اپل در بازار پی‌سی‌ها تایید می‌کند، اما آژانس تحقیقاتی گارتنر همچنان لنوو را به‌عنوان چهارمین عرضه کننده‌ی پی‌سی در بازار آمریکا ثبت کرده است. هم اکنون کمپانی لنوو به‌واسطه‌ی تولید محصولات در حال گسترش ThinkPad، تاج کیانی را در زمینه‌ی عرضه‌ی پی‌سی‌ها در بازار جهان بر سر نهاده است. شایان ذکر است که در کنار تولید لپ‌تاپ‌های ویندوزی، این کمپانی تبلت‌ها و تلفن‌های‌هوشمند غیرویندوزی خود را نیز به بازار ارائه کرده است. انتظار می‌رود پس از تصاحب کمپانی موتورولا، همچنان شاهد افزایش نفوذ لنوو در بازار آمریکا باشیم. لنوو سال 2013 میلادی را با فروش 50 میلیون دستگاه تلفن‌هوشمند و 9.2 میلیون دستگاه تبلت در بازار جهانی به پایان برده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات