سرفیس پرو 3 به همراه لوازم جانبی جدید شامل تایپ‌کاور و داک 4K ارائه می‌شود

سه‌شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۶
مطالعه 2 دقیقه
یک تبلت حرفه‌ای مانند سرفیس پرو ۳ نیازمند لوازم جانبی رده کارآمد است؛ مایکروسافت نیز به خوبی این موضوع را درک کرده و به همراه باریک‌ترین محصول مجهز به پردازنده Core i اینتل، از یک کاور صفحه‌کلید و یک داک‌استیشن جدید رونمایی کرده است.
تبلیغات

دقایقی پیش در پوشش زنده زومیت شاهد، معرفی تبلت ۱۲ اینچی سرفیس مایکروسافت بودیم. تبلتی که با ضخامت شگفت‌انگیز ۹.۱ میلی‌متر ،عنوان باریک‌ترین کامپیوتر مجهز به پردازنده Core i اینتل را از آن خود کرده است. مایکروسافت با ارائه این تبلت نشان داد که یک تبلت کارآمد ویندوزی نیز می‌تواند سبک و باریک باشد.

مایکروسافت به همراه سرفیس پرو ۱۲ اینچ خود از Type Cover 2 نیز رونمایی کرد. این پوشش تبلت دارای کلیدهای فیزیکی برای تایپ آسان است و ۷۸ درصد اصطکاک کمتری دارد. این صفحه‌کلید طوری طراحی شده است تا بهتر روی پا قرار گیرد و به لطف طراحی جدید پایه پشت سرفیس، به شکل بهتر و آسان‌تری بتوان از سرفیس پرو ۳ زمانی که روی پا قرار دارد، استفاده نمود.

مایکروسافت همچنین از داک‌استیشن ۲۰۰ دلاری نیز به همراه سرفیس پرو جدید رونمایی کرد. این داک‌استیشن سرفیس را به یک کامپیوتر رومیزی تبدیل می‌کند. وقتی سرفیس به داک‌استیشن متصل می‌شود، سه درگاه USB 3.0، دو درگاه USB 2.0، ورودی شبکه اترنت و همچنین جک صدا در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. این داک همچنین امکان خروجی تصویر با رزولوشن 4K را از طریق درگاه Mini DisplayPort میسر می‌کند.

این بدین معنا است که اگر زمان استفاده از فوتوشاپ یا برنامه‌های دیگر نیاز به یک نمایشگر بزرگ‌تر دارید، می‌توانید سرفیس پرو را از طریق Mini DisplayPort به آن متصل نموده و تصاویر با رزولوشن 4K را در آن پخش کنید.

تبلت سرفیس پرو جدید مایکروسافت از فردا و با قیمت پایه ۷۹۹ دلار برای مدل Core i3 در بازار امریکا عرضه می‌شود و کمی بعد نیز وارد بازارهای مختلف جهانی خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات