سامسونگ گوشی هوشمند رده‌بالای تاشوی خود را با سیستم‌عامل اندروید روانه‌ی بازار چین می‌کند

سه‌شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۱
مطالعه 2 دقیقه
به نظر می‌رسد دوران گوشی‌های تاشو به این راحتی‌ها به پایان نخواهد رسید. سامسونگ یک گوشی هوشمند تاشو مجهز به سیستم‌عامل اندروید را با نام G9098 در اختیار بزرگ‌ترین اپراتور دنیا یعنی China Mobile قرار داد. گوشه‌های مربعی این دستگاه تا حدودی یادآور گلکسی اس 2 بوده و طراحی چرم مصنوعی موجود بر روی در پشتی آن بلافاصله ما را به یاد گلکسی نوت 3 خواهد انداخت.
تبلیغات

 گوشی هوشمند تاشو سامسونگ به یک جفت صفحه‌نمایش 3.67 اینچی از نوع Super AMOLED مجهز شده که هر دو رزولوشن 800×480 را ارائه می‌کنند. جالب است که صفحه‌نمایش بیرونی دستگاه از قابلیت لمسی برخوردار بوده و قابلیت‌های یک گوشی هوشمند امروزی را فراهم می‌کند در حالی که صفحه‌نمایش داخلی G9098 به کاربر اجازه خواهد داد که همچون یک گوشی تاشوی سنتی به تعامل با دستگاه بپردازد. یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ای 2.3 گیگاهرتز که احتمال می‌رود همان اسنپدراگون 800 باشد در زیر کاپوت این دستگاه به فعالیت مشغول است که دو گیگابایت حافظه‌ی رم نیز آن را همراهی می‌کند. برای کسانی که نیاز به فضای ذخیره‌سازی اضافی داشته باشند یک ورودی کارت حافظه‌ی microSD پیش‌بینی شده و دوربین عقب و جلوی دستگاه نیز به ترتیب از رزولوشن 13 و 2 مگاپیکسل بهرمند هستند. یک باتری 1900 میلی آمپری نیز نیروی مورد نیاز آن را تامین خواهد نمود.

همانگونه که اشاره کردیم G9098 سامسونگ، برای مشتریان بازار چین در دسترس خواهد بود و هنوز صحبتی نیز در خصوص قیمت آن به میان نیامده اما سامسونگ معمولا مدل‌های محدود خود با موفقیت مواجه شوند را به شیوه‌های مختلف وارد بازارهای سایر مناطق دنیا نیز می‌کند. ایده‌ی شما در خصوص چنین گوشی‌هایی که ماهیت سنتی و مدرن را با یکدیگر به ترکیب در می‌آورند چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات