ال‌جی با همکاری هارمان کاردون، هدست بلوتوث تون اینفینیم را برای G3 معرفی کرد

سه‌شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۹
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی بهترین هدست بلوتوث استریوی خود را که با همکاری هارمان/کاردون تولید کرده است، معرفی کرد. هارمان/کاردون یکی از سازندگان برجسته در زمینه تجهیزات صوتی است. ال‌جی Tone Infinim تجربه صدای فوق‌العاده‌ای که توسط هارمان/کاردون تأیید شده را در فرم‌فکتور پرطرفدار خود ارائه می‌دهد که بدنه منحنی باریک و بخش‌های فلزی درخشان انتهائی از ویژگی‌های آن است.
تبلیغات

Tone Infinim ال‌جی همچون مدل‌های قبلی هدست‌های بلوتوث سری تون به لطف فناوری مدیریت مبتکرانه سیم جمع‌شونده راحتی بیشتری برای کاربران فراهم می‌کند و در آن شاهد سیم‌های درهم پیچیده نیستید. تون اینفینیم به یک کلید چندکاره مجهز است که برای جلو و عقب بردن سریع قطعات موسیقی باستفاده می‌گردد. از قابلیت‌های دیگر این ابزار می‌توان به هشدار صدا و لرزش برای اطلاع از پیام‌های ورودی، اعلام زمان کنونی و وضعیت باتری اشاره کرد. باتری این هدست بلوتوث در حالت استندبای می‌تواند تا ۵۵۰ ساعت دوام بیاورد.

LG Infinim herman

با اینکه Tone Infinim با بسیاری از دستگاه‌های هوشمند مجهز به بلوتوث سازگار است، اما اختصاصاً برای گوشی هوشمند بعدی ال‌جی، یعنی G3 بهینه شده است. قابلیت اعلام نام (Name Alert) که نام یا شماره تلفن تماس‌گیرنده را بیان می‌کند، قابلیتی است که تنها کاربران ال‌جی G3 می‌توانند از آن استفاده کنند. قابلیت اختصاصی دیگر برای کاربران G3 قابلیت +Answer Me است که با بردن G3 به سمت گوش Tone Infinim به طور خودکار قطع می‌شود تا بتوان از گوشی هوشمند مستقیماً استفاده کرد.

مدیرعامل شرکت ال‌جی درباره این محصول می‌گوید:

هدست بی‌نظیر و جدید ال‌جی که با همکاری هارمان/کاردون ساخته شده است همراهی عالی برای گوشی‌ هوشمند و پرچمدار جدید ال‌جی G3 است که صدایی برتر را برای یک گوشی برتر فراهم می‌کند.ال‌جی با ارائه هدست بلوتوث استریوی Tone Infinim گرایشی را که در ابتدا برای هدست Tone ایجاد شد، ادامه می‌دهد و هدست بلوتوثی عرضه شده‌اش هم راحت و هم شیک است.

معاون اجرایی و مدیر بخش Lifestyle در هارمان گفت:

ما از همکاری با ال‌جی و تولید جدیدترین هدست بلوتوث ال‌جی هیجان‌زده هستیم. هارمان/کاردون میراثی ۶۰ ساله در تولید فناوری‌های صدای مرغوب و پیشرفته دارد. وقتی محصولی نام هارمان/کاردون را به یدک می‌کشد، تأییدی بر این امر است که این دستگاه برترین کیفیت صدا و طراحی خیره‌کننده‌ای را ارائه می‌دهد.

ال‌جی Tone Infinim، با آغاز تابستان، در بازارهای بزرگ سراسر جهان در دسترس خواهد بود. جزییات بیشتر برای دسترسی در هر منطقه به صورت بومی اعلام خواهد شد.

مشخصات اصلی

  • تراشه بلوتوث: CSR8645
  • نسخه بلوتوث: ۳
  • پروفایل بلوتوث: A2DP, AVRCP, HFP, HSP
  • مدت زمان مکالمه/پخش: ۱۷ ساعت/ ۱۴ ساعت
  • مدت زمان حالت استندبای : ۵۵۰ ساعت
  • باتری: ۲۲۰ میلی‌آمپرساعت
  • میکروفون: مونو MEMS
  • رنگ: نقره‌ای (رنگ‌های دیگر متعاقباً اعلام خواهد شد)
  • رابط: microUSB
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات