فراسو در جشنواره ملی فاوا به عنوان شرکت برتر خدمات الکترونیکی محتوایی سخت‌افزار برگزیده شد

سه‌شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۶
مطالعه 2 دقیقه
جشنواره فاوا با حاشیه‌های فراوانی پایان یافت و در مراسم اختتامیه از شرکت‌های متعددی در حوزه‌های مختلف تقدیر گردید. شرکت صنایع رایانه فراسو نیز توانست عنوان شرکت برگزیده خدمات الکترونیکی محتوایی سخت‌افزار را تصاحب نماید.
تبلیغات

مراسم اختتامیه جشنواره فاوا ۲۷ اردیبهشت ماه به مناسبت روز جهانی ارتباطات با حضور رییس جمهور، مدیران ارشد دولتی و خصوصی و صد‌ها فعال عرصه فناوری اطلاعات در مرکز همایش‌های بین‌المللی سالن اجلاس سران برگزار شد. در این مراسم، دکتر حسن روحانی، رئیس جمهوری، با ارائه سخنانی پیرامون اهمیت فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشور حوزه سخت افزار و نرم افزار را بسیار مهم اعلام کرد که می‌بایست به دانشی داخلی تبدیل شوند و از متخصصان بومی و داخلی در این حوزه‌ها استفاده شود.

در جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در تشریح روند برگزاری چهارمین فاوای کشور اعلام کردند که در جشنواره امسال، یک تیم داوری متشکل از متخصصان و اندیشمندان صنعت فناوری اطلاعات کشور، اطلاعات بیش از ۷۵۰ شرکت را مورد بررسی قرار دادند و از بین آن‌ها، ۵۴ شرکت به عنوان شرکت‌های بر‌تر انتخاب شدند.

در پایان مراسم، اهدای تندیس به برگزیدگان توسط وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات انجام شد و شرکت صنایع رایانه فراسو نیز به عنوان شرکت بر‌تر در حوزه ارائه محتوی دیجیتال سخت افزار ، لوح و تندیس این جشنواره را دریافت کرد.

شرکت صنایع رایانه فراسو طی 3 سال گذشته برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری در تولید محتوا و مارکتینگ دیجیتال در حوزه سخت‌افزار توانسته بود در حوزه مارکتینگ دیجیتال به موفقیت‌هایی دست یابد که منجر به درسافت این جایزه نیز شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات