مشخصات گوشی HTC One M8 Prime توسط evleaks@ فاش شد

سه‌شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۸
مطالعه 2 دقیقه
اطلاعاتی در خصوص گوشی هوشمند HTC One M8 Prime که گفته می‌شود پرچمدار بعدی تولیدکننده‌ی تایوانی خواهد بود فاش شد. در جریان یک بحث جالب که در توییتر در گرفت، فاش‌کننده‌ی معروف evleaks@ برخی ویژگی‌های مهم دستگاه M8 Prime را ارائه کرد.
تبلیغات

 گفته شده بدنه‌ی که HTC One M8 Prime از نوعی ماده‌ی عجیب که ترکیبی از آلومینیوم و سیلیکون مایع است ساخته خواهد شد. انتظار می‌رود این دستگاه که قرار است ضدآب باشد، از یک صفحه‌نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن  Quad HD بهره ببرد و پردازنده‌ی 4 هسته‌ای 2.5 گیگاهرتزی اسنپدراگون 805 نیز با همراهی 3 گیگابایت رم آن را تکمیل کند. علاوه بر این پشتیبانی از شبکه‌ی مخابراتی LTE-A Cat. 6 نیز در این دستگاه پیش‌بینی شده است.

تمامی این جزئیات، در پاسخ به گفته‌های جف گوردون (مدیر ارشد ارتباطات آنلاین جهانی HTC) فاش شد که پیش‌تر مدعی شده بود «در چند روز گذشته، یک فاش‌کننده‌ی شناخته شده در خصوص حداقل دو مورد از افشاهای خود کاملا در اشتباه بوده است». واضح است که این مقام اجرایی کمپانی تایوانی evleaks را هدف قرار داده بوده و در پاسخ به این اقدام، evleaks نیز به فاش نمودن جزئیات یکی از دستگاه‌های مهم خود HTC دست زده است. ما با قطعیت نمی‌توانیم مشخصات ارائه شده را متعلق به One M8 Prime بدانیم اما سابقه‌ی صحت افشاهای این شخص تا کنون بی‌نظیر بوده است که البته چند اشتباه را نیز در کارنامه‌ی خود دارد. بنابراین در حال حاضر مایلیم تصور کنیم که این مورد، یک اشتباه دیگر را به کارنامه‌ی او اضافه نخواهد کرد.

این دستگاه با استفاده از سیستم روی یک چیپ اسنپدراگون 805 که کوالکام در کنگره جهانی موبایل بارسلونا به معرفی آن پرداخت، قادر است تحت شبکه‌ی مخابراتی LTE-A Cat. 6 به سرعت دانلود 300 مگابیت بر ثانیه دست یابد. M8 Prime اولین دستگاه HTC خواهد بود که از تکنولوژی فوق سریع 4G پشتیبانی می‌کند.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص این دستگاه و حصول اطمینان از این مساله که آیا در One M8 Prime نیز شاهد طراحی مشابه One M8 اصلی یا One M8 mini 2 هستیم یا خیر باید همچنان صبر پیشه کنیم. متاسفانه ممکن است تا 4 ماه دیگر شاهد معرفی این دستگاه توسط HTC نباشیم ولی مسلما فاش کنندگان نیز بی‌کار نخواهند نشست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات