تماشا کنید: اولین تیزر ویدویی Call of Duty: Advanced Warfare با حضور کوین اسپیسی

جمعه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۶
مطالعه 2 دقیقه
سری بازی‌های Call of Duty جزو برترین عناوین موجود در دنیای بازی‌ها به شمار می‌روند، بطوریکه بسیاری از افرادی که بازی‌های رایانه‌ای را بصورت حرفه‌ای تعقیب نمی‌کنند، این بازی را بازی می‌کنند. اولین تیزر ویدئویی از سری جدید این بازی با نام Call of Duty: Advanced Warfare منتشر شده که چهره‌ی Kevin Spacey در آن قابل مشاهده است.
تبلیغات

همانطور که اشاره کردیم در این بازی از شخصیت بازیگر نام‌آشنای سینما، Kevin Spacey استفاده شده است. به نظر می‌رسد وی در این نسخه نقش یک ضد قهرمان را در قالب یک فرد قدرتمند و سیاستمداری کارکشته را بازی می‌کند. علاوه بر این موضوع، ویژگی‌های مربوط به گیم‌پلی نسخه جدید ندای وظیفه نیز تا حدودی جالب توجه است. همانطور که در در نسخه‌ی Modern Warfare محیط بازی از جنگ دوم جهانی الهام گرفته شده بود، نسخه‌ی آتی بازی نیز بازی‌کنندگان را به حال و هوای جنگ‌های آینده خواهد برد که با حضور تانک‌های پیشرفته، هاورکرافت‌ها و هلیکوپترهایی نظیر آنچه که در فیلم آواتار شاهد آن بودیم، به جنگ و ستیز خواهند پرداخت. همچنین از دیگر ویژگی‌های جدیدی که در شخصیت‌های این بازی قابل ملاحظه است، امکان انجام پرش‌هایی با ارتفاع بالا است که عبور از موانعی چون دیوارها را برای کاربران ممکن می‌کند. همچنین این بازی نیز گویا از Active Radar Pulse همچون Titanfall بهره می‌برد. شخصیت‌های بازی نیز قادرند تا با استفاده از دستکش‌های مخصوص، از دیوارها صعود کنند. اطلاعات فوق همه مواردی است که می‌توان از این تیزر برداشت کرد.

این بازی توسط کمپانی Activision‌ و Sledgehammer در حال توسعه است. کمپانی Sledgehammer در مقایسه‌ی با Activision آنچنان شناخته شده نیست، اما دستی در تولید Modern Warfare 3 داشته است. هرچند تصاویر این بازی در ایکس‌باکس وان ضبط شده‌اند، اما مطمئناً شاهد عرضه‌ی آن برای سایر پلتفرم‌ها چون پی‌سی و پلی‌استیشن ۴ نیز خواهیم بود. به نظر می‌رسد شاهد عرضه‌ی رسمی این بازی در 4 نوامبر سال جاری باشیم:

 لینک دانلود ویدئو

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات