تلفن HTC One M8 در رنگ‌های آبی، صورتی و قرمز نیز عرضه می‌شود

جمعه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۴
مطالعه 2 دقیقه
پیش از این اچ‌تی‌سی اعلام کرده بود که نسل جدید پرچمدار خود را در چهار رنگ روانه بازار خواهد کرد، اما تا کنون شاهد عرضه‌ی سه رنگ از نسخه‌های وعده داده شده بودیم. هم‌اکنون می‌توان این تلفن‌هوشمند را در سه رنگ خاکستری، نقره‌ای و طلایی تهیه کرد. هرچند برخی از اپراتورها وان ام ۸ را تنها با یک رنگ عرضه‌ می‌کنند. حال اخباری منتشر شده است که نشان از عرضه‌ی رنگ چهارم به‌همراه سه رنگ دیگر دارد.
تبلیغات

براساس تصاویر رندر شده‌ای که از تلفن HTC One M8 به بیرون در کرده، ظاهرا اچ‌تی‌سی قصد دارد پرچمدار امسال خود را در رنگ‌های مختلف راهی بازار کند. برخی بر این باورند که رنگ قرمز این تلفن بصورت انحصاری برای شبکه مخابراتی ورایزون تولید می‌شود. هم‌اکنون اپراتور اسپرینت نمونه‌ی Harmen/Kardon با رنگ مشکی را برای عرضه در اختیار کاربران خود قرار داده است، هرچند این نمونه‌ی نسخه‌ی مشکی مورد انتظاری نیست که قرار است اچ‌تی‌سی به بازار عرضه کند.

اخباری نیز امروز منتشر شده که نشان از عرضه‌ی اچ‌تی‌سی وان ام ۸ در سه رنگ دارد تا انتخاب را برای کاربران ساده‌تر از پیش نماید. این اطلاعات نیز از طریق فاش‌کننده‌ نام‌آشنای دنیای فناوری EVLeaks@ فاش شده است. براساس اطلاعات منتشر شده اچ‌تی‌سی در پی آن است تا این تلفن‌هوشمند را در رنگ‌های آبی، صورتی و قرمز به بازار عرضه کند، اما به‌نظر می‌رسد قرمز مورد نظر با تصاویر فاش شده از نسخه‌ی قرمز ورایزون تفاوت داشته باشد. احتمال عرضه‌ی نسخه‌ی آبی رنگ بسیار بالا است، چراکه این رنگ از وان در نسل پیش نیز عرضه شده بود. با این وجود عرضه‌ی نسخه‌ی صورتی رنگ یک گزینه‌ی جدید خواهد بود. EVLeaks@ در مورد این اطلاعات بسیار قاطعانه اظهار نظر کرده است، از این‌رو می‌توان عرضه‌ی این نسخه‌ها را نزدیک به واقعیت خواند. هنوز زمان مشخصی برای عرضه‌ی این نسخه‌ها و همچنین احتمال تفاوت قیمت‌ آن‌ها به موجب رنگ متفاوت در دست نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات