تماشا کنید: الهام از فیلم ترنسفورمر و تبدیل روبات به خودرو با یک پوشش جالب توجه

دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۸
مطالعه 1 دقیقه
یقیناً با سری فیلم‌های Transformer آشنا هستید. فیلم‌هایی که علی‌رغم زرق و برق و روایت داستانی، ایده‌ی بسیار جالب توجهی را مورد استفاده قرار داده‌اند که توجه بسیاری از گیک‌ها را به خود جلب کرده است. خودروها و روبات‌ها ماحصل فناوری‌هایی هستند که طرفداران بی‌شماری دارند؛ در نتیجه ترکیب این دو حوزه همچون نمونه‌‌هایی که در فیلم ترنسفورمر دیده‌ایم، خون بسیاری از علاقمندان به فناوری را به جوش می‌آورد. حال فردی در میشیگان آمریکا با الهام از این موضوع، با استفاده از تجهیزاتی جالب، ردای روباتی را بر تن کرده که قابلیت تبدیل‌شدن به خودرو را دارا است.
تبلیغات

کودکان دنیایی مملو از تخیلات دارند که با گذر عمر، روزمرگی و واقعیات جای آن‌ها را می‌گیرد. هرچند در نگاه اول تبدیل یک خودرو به روبات و بالعکس ریشه در فناوری‌های نوین دارد، اما با رجوع به کودکی‌های خود، می‌بینیم که همیشه چنین تصوراتی را در ذهن پرورانده‌ایم و با آن‌ها زندگی کرده‌ایم؛ بطوریکه بخش اعظمی از امروز ما ریشه در خواسته‌ها و سیراب‌کردن عطشی دارد که در تخیلات کودکی شکل گرفته است.

در ادامه می‌توانید به نظار‌ه‌ی ویدئویی بنشینید که در آن Ann Arbor جامه‌ی یک روبات را برتن کرده که در کسری از ثانیه تبدیل به یک خودرو شده و با سازوکار این پوشش و با استفاده از نیروی خود، شروع به حرکت کرده و کودکان را به وجد می‌آورد.

 لینک دانلود ویدئو

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات