براساس اطلاعات جدید جی‌فلکس 2 در سال 2015 و به‌همراه ویژگی‌های جدیدی عرضه خواهد شد

دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۱
مطالعه 2 دقیقه
EVLeaks@ بار دیگر دست به کار شده و اخباری را در مورد محصولات ال‌جی منتشر ساخته است. برخلاف جریان این روزها که درصد بالای اخبار مربوط به ال‌جی، در مورد پرچمدار آتی این کمپانی، یعنی جی۳ است، EVleask@ خبر از معرفی جی‌فلکس 2 در میانه‌های سال آتی میلادی داده است. براساس اطلاعات منتشر شده نسل جدید تلفن‌هوشمند منعطف ویژگی‌های خارق‌العاده‌تری در مقایسه با نسل اول با قاب پشتی قابل ترمیم دارد.
تبلیغات

سال آتی ال‌جی چه فناوری‌ها و ویژگی‌های جدید را به‌همراه جی‌فلکس ۲ به بازار عرضه خواهد کرد؟ پیش از این شنیده‌هایی مبنی بر احتمال ساخت جی‌فلکس ۲ با قابلیت خمیدگی تا ۹۰ درجه به گوش رسید. شاید شاهد بکارگیری یک صفحه‌ی نمایش با رزولوشن 1920 در 1080 یا کاهش اندازه‌ی صفحه‌ی نمایش مورد استفاده باشیم که در نسخه‌ی اصلی ۶ اینچ بود.

Flex2GFlex

ال‌جی در نسخه‌ی اصلی این تلفن‌هوشمند از یک صفحه‌ی نمایش 6 اینچی با رزولوشن 1280 در 720 پیکسل بهره برده است که ماحصل آن تراکم پیکسلی 245 پیکسسل بر اینچ است. این صفحه‌ نمایش در مقایسه با پرچمداران کنونی بازار که از صفحات نمایش با رزولوشن بالا بهره می‌رند، حرفی برای گفتن ندارد. در صورتی که ال‌جی در این تلفن‌هوشمند از صفحه‌ی نمایش شش اینچی با رزولوشن 1080p بهره بگیرد، این تلفن‌هوشمند نیز از مشخصاتی چون لومیا 1520 در زمینه نمایشگر بهره خواهد برد که احتمالاً تراکم پیکسلی آن برابر 368 پیکسل بر اینچ خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات