اینفوگرافیک: کدام کمپانی‌ها بیشترین پتنت‌ها را دارند؟

یک‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
سالانه چندصد کمپانی ریز و درشت برای ثبت پتنت‌های خود به اداره ثبت اختراعات و پتنت‌های ایالات متحده مراجعه می‌کنند تا با استفاده از حقوق معنوی بتوانند محصولات مورد نظرشان را تولید کرده و از ایده‌های خود کسب درآمد کنند. در ادامه لیستی از کمپانی‌هایی که بیشترین پتنت ها را به تصاحب خود درآورده‌اند را در قابلب یک اینفوگرافیک مشاهده خواهید کرد. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

دولت ایالات متحده آمریکا در سال 2013 میلادی 277,835 پتنت را مورد بررسی قرار داد که در نوع خود یک رکورد جدید محسوب می‌گردد.

 در بین کمپانی‌های دارنده پتنت، IBM مدت 21 سال است که صدر جدول را از آن خود کرده و گویا قصد ندارد رتبه یکم را به این راحتی‌ها از دست دهد. بد نیست نگاهی به جدول بزرگ‌ترین مالکان پتنت ایالات متحده بیاندازیم. در ادامه اینفوگرافیکی را مشاهده می‌کنید که در آن برترین صاحبان پتنت به ترتیب لیست شده‌اند. همچنین میزان پتنت‌های ثبت شده آنها مشخص شده و میزان صعود و نزولشان در این جدول نیز قابل مشاهده است. گوگل و اپل با جهشی اساسی توانسته‌اند در سال گذشته میلادی برای اولین بار در بین 20 کمپانی برتر صاحب پتنت قرار گیرند. با کلیک بر روی اینفوگرافیک می‌توانید تصویر را در ابعاد اصلی مشاهده نمایید.

patents-resized

نظر شما در این رابطه چیست؟ با توجه به وضعیت کنونی این کمپانی‌ها و صنایعی که در آنها مشغول فعالیت هستند، چشم‌انداز تغییرات آتی این جدول را چگونه می‌بینید؟ 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات