Z97X-UD7 TH پرسرعت ترین مادربورد سری 9 گیگابایت

یک‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۶
مطالعه 2 دقیقه
اواسط اردیبهشت ماه گیگابایت سری کاملی از مادربوردهای سری 9 خود را معرفی کرد و اطلاعات فنی کاملی از آنها را در اختیار کاربران قرار داد. یکی از این مادربوردها مدل Z97X-UD7 TH است که پرچمدار سری Ultra Durable محسوب می شود و بالاترین سرعت در انتقال داده‌ها را دارد.
تبلیغات

همانطور که از پسوند TH پیدا است، این مادربورد از درگاه تاندربولت پشتیبانی می‌کند که در حال حاضر سریع‌ترین درگاه خروجی تجاری محسوب می‌گردد. اما ویژگی بارز مادربورد Z97X-UD7 TH پشتیبانی از دو درگاه به صورت ذاتی است که می‌توان با استفاده از ترکیب آنها بزرگترین ابعاد خروجی تصویر را در اختیار داشت.

علاوه بر این، Z97X-UD7 TH مجهز به درگاه نسل جدید SATA Express است که مخصوص اتصال منابع ذخیره اطلاعات SSD است و قابلیت جابجایی اطلاعات تا سرعت 10 گیگابیت در ثانیه را دارد. از جمله دیگر خصوصیات این مادربورد می توان به پشتیبانی از اتصال Crossfire سه مسیره و SLI دو مسیره اشاره کرد که پتانسیل گرافیکی بالایی را در اختیار علاقه مندان به بازی‌های رایانه‌ای قرار می‌دهد. این مادربورد مجهز به چیپ صوتی Realtek ALC1150 است که قابلیت پخش صدای HD با کیفیت 115 دسی‌بل را دارد.

گیگابایت در ساخت مادربوردهای سری Ultra Durable خود از قطعات بسیار باکیفیتی استفاده کرده است تا دوام، پایداری و طول عمر آنها را بالاتر ببرد. در همین راستا در مادربورد مدل Z97X-UD7 TH از ICهای مقاوم و ضد نوسان استفاده کرده که در هنگام ایجاد نوسانات برق از خرابی قطعات سیستم شما جلوگیری می‌کنند.

گیگابایت برای مادربوردهای سری 9 خود نرم‌افزارهای APP Center، Easy Tune و فضای بایوس را از لحاظ کارایی ارتقاء داده و کار با آنها را بسیار ساده تر از قبل کرده است. Z97X-UD7 TH به زودی در بازارهای داخلی با گارانتی آواژنگ موجود خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات