تبلت آموزشی گلکسی تب 4 سامسونگ برای خرید در دسترس مدارس قرار گرفت

یک‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۷
مطالعه 1 دقیقه
در ماه ژانویه، سامسونگ اعلام کرده بود که امسال یک تبلت با اهداف آموزشی معرفی خواهد کرد که از طریق کانال‌های توزیع منتخب عرضه خواهد شد. حال این کمپانی کره‌ای بصورت رسمی عرضه‌ی Galaxy Tab 4 Education را اعلام کرده است.
تبلیغات

 تبلت Galaxy Tab 4 Education سامسونگ، مدارس و مراکز آموزشی K-12 را هدف قرار داده و ضمن سازگاری با Google Play for Education به یک کنسول مدیریتی تحت وب نیز مجهز شده است. عرضه‌ی این دستگاه تنها بصورت عمده و برای مراکز آموزشی انجام خواهد شد و خرده‌فروشی‌های متوسط و خریداران شخصی امکان خرید و دسترسی به آن را نخواهند داشت.

تبلت آموزشی سامسونگ به پوشش گوریلا گلس سامسونگ و یک کاور محافظ مجهز شده است تا دوام مناسبی در محیط آموزشی که فشار زیادی به دستگاه از نظر فیزیکی وارد خواهد شد داشته باشد. Galaxy Tab 4 Education از 16 گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی قابل افزایش با کارت حافظه برخوردار است و امکان کنترل کلیه‌ی دستگاه‌های موسسه بعنوان یک مجموعه‌ی واحد توسط مدیران آن فراهم شده است. بجز این موارد، تبلت آموزشی سامسونگ از نظر فنی به صفحه‌نمایش 10.1 اینچی WXGA، اندروید کیت‌کت، وای‌فای 802.11 a/b/g/n و اتصالات NFC مجهز شده است.

Galaxy Tab 4 Education توسط کانال‌های توزیع مخصوص سامسونگ و با قیمت 370 دلار آمریکا عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات