با پلاگین جدید هنگ‌اوتز از طریق Outlook به انجام گفتگوهای ویدئویی بپردازید

یک‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۳
مطالعه 1 دقیقه
در صورتی که به اقتضای کار خود از نرم‌افزار Outlook مایکروسافت استفاده می‌کنید یا به‌دلیل بهره‌گیری از امکانات این نرم‌افزار برای برنامه‌ریزی و مدیریت ایمیل‌ها از آن استفاده می‌کنید، گوگل با انتشار پلاگینی برای Outlook امکان برقراری مکالمات ویدئویی و برگزاری کنفرانس‌های ویدئویی را از طریق Outlook با همکاران یا افرادی که با آن‌ها به تبادل ایمیل می‌پردازید امکان‌پذیر ساخته است.
تبلیغات

برای استفاده از این ویژگی هم‌اکنون کاربران می‌توانند از طریق ویژگی Outlook mail یا Calender به برقراری مکالمات ویدئوی با دوستان و مخاطبانی که دارای حساب‌کاربری Google Apps هستند، بپردازند.

با توجه به گزارش منتشر شده می‌توان در کسری از ثانیه و در ساده‌ترین صورت ممکن با استفاده از این ویژگی و تقویم اشتراکی Google کنفرانس‌های ویدئویی را تنظیم کرد. از این‌رو می‌توان از طریق پلاگین هنگ‌اوتز مختص به Outllook‌ از طریق این نرم‌افزار وارد گفتگوهای ویدئویی شد.

بدین‌منظور باید پلاگین مربوطه را دانلود کرده و روی Outlook اضافه کنید. پس از اضافه شدن این پلاگین آیکونی در گوشه‌ی Outlook ‌نمایان خواهد شد که با استفاده از آن می‌توان از طریق Outlook Mail یا Outlook Calender به برقراری مکالمات ویدئویی پرداخت. کاربران دعوت شده نیز درصورت اضافه شدن به یک گفتگو ایمیل دریافت خواهند کرد که با کلیک روی لینک آن می‌توانند وارد گفتگو شوند.

درصورتی که از کروم‌باکس استفاده می‌کنید، نیازی به قطع ارتباط و استفاده از Outlook نداشته و می‌توانید در کنار Outlook برای انجام مکالمات ویدئویی از کروم‌باکس نیز استفاده نمایید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات