نیسان نسخه‌ی فیس‌لیفت 370Z Nismo را معرفی کرد

شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۸
مطالعه 2 دقیقه
سری Z خودروهای نیسان در کنار GTR از جمله‌ی خودروهایی است که با بهره‌گیری از فاکتورهای اسپورت، محبوب بسیاری از جوانان است. نیسان 370Z اولین خودرویی است که زیر تیغ جراحی بازوی تیونینگ نیسان، یعنی Nismo رفته و حاصل آن 370Z Nismo ‌است. علی‌رغم بهره‌مندی نیروی موتور فوق‌العاده، چالاکی و هندلینگ مناسب، این خودرو از ظاهر یک خودروی تیونینگ شده بی‌بهره بود، حال آنکه نیسان پرده از نمونه‌ی فیس‌لیفت شده این خودرو برداشته تا ردای یک اسپورت تیونینگ‌ شده به معنای واقعی را بر تن خودروی خود کند.
تبلیغات

نیسان 370Z Nismo یک خودروی چالاک اسپورت است که از موتوری با قدرت 350 اسب‌بخار در گشتاور 276 نیوتن‌متر بهره می‌برد. این خودرو پس از روشن شدن موتور و جاری شدن قدرت در سیستم انتقال قدرت به یک خودروی خوش‌دست با هندلینگ بالا تبدیل می‌شود که یارای رقابت با بهترین خودروهای موجود را دارا است.

همانطور که گفتیم، این خودرو علی‌رغم بهره‌گیری از نیروی زیاد و برخورداری از تمامی فاکتورهای یک خودروی اسپورت، از یک ظاهر درخور و گیرا بی‌بهره بود. همانطور که در تصاویر نیز ملاحظه می‌کنید، ظاهر نمونه‌ی پیشین این خودرو بسیار ساده و بدون کوچکترین جزئیاتی است که نیسان این مورد را در فیس‌لیفت جدید ارائه شده جبران کرده است.

مهندسین Nismo علاوه بر یاغی‌تر کردن ظاهر خودروی خود، تغییراتی را نیز در سایر سیستم‌های خودرو ایجاد کرده‌اند. نیسمو برای بهبود تجربه‌ی سواری این خودرو بهینه‌سازی‌هایی را نیز در شاسی و سیستم تعلیق خودرو ایجاد کرده است. همچنین نباید از تغییراتی داخلی نیز غافل شد که شامل تغییر صندلی‌های آن به نمونه‌های اسپورت Recaro است.

نظر شما در مورد این خودرو چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات