ساعت هوشمند Galaxy Gear با یک به‌روزرسانی به پلتفرم تایزن آمد

شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ برای استفاده از سیستم‌عامل تایزن در ابزارهای تولیدی خود بسیار جدی است.
تبلیغات

احتمالا زمانی که سامسونگ ساعت‌های هوشمند جدید خود یعنی Gear 2 و Gear 2 Neo را با سیستم‌عامل تایزن معرفی کرد، خریداران نسخه‌ی اولیه‌ی ساعت هوشمند Galaxy Gear را درگیر تردید و نگرانی کرد. اکنون بصورت کاملا ناگهانی دارندگان Galaxy Gear با این نگرانی مواجه بودند که شاید سامسونگ به کلی دستگاه آنان را همچون گوشی‌های مبتنی بر بادا به باد فراموشی بسپرد. حال اما داستان به شکل دیگری روشن شده و به نظر می‌رسد سامسونگ به زودی با ارائه‌ی یک بروزرسانی، دستگاه‌های Galaxy Gear خود را به پلتفرم تایزن منتقل خواهد کرد.

علاوه بر خود مشتریان این ساعت، توسعه‌دهندگان نیز با یک مشکل لاینحل روبرو شدند که توسعه‌ی برنامه برای پلتفرم قدیمی را غیرمعقول جلوه می‌داد. با توجه به محدود بودن بازار ساعت‌های هوشمند در حال حاضر، امکان ندارد که دو دستگاه با دو پلتفرم متفاوت بتوانند بدون قرارگیری بر سر راه یکدیگر زندگی مسالمت آمیزی داشته باشند.

هنوز تاریخ مشخصی برای ارائه‌ی این بروزرسانی تعیین نشده اما مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید نیز به همراه آن به این ساعت هوشمند اضافه خواهد شد. برای مثال Sleep mode وضعیت عادات خواب شما را بررسی می‌کند در حالی که Exercise mode ورزش‌های شما را بصورت Real time مورد محاسبه و مانیتور قرار خواهد داد. علاوه بر این یک موزیک پلیر مستقل نیز به همراه این بروزرسانی به Galaxy Gear اضافه خواهد شد که در کنار ویژگی جدید برای شخصی‌سازی تپ دوگانه قرار می‌گیرد که در حالت پیش‌فرض Quick Controls را به اجرا در می‌آورد.

پس از دریافت بروزرسانی مذکور، کاربران Galaxy Gear قادر خواهند بود به تغییر اندازه‌ی فونت و نیز تصاویر پس‌زمینه‌ی قابل تغییر بپردازند. در حقیقت تمامی ویژگی‌های موجود بر روی Gear 2 به استثنای WatchON و سنجش ضربان قلب برای کاربران Galaxy Gear سامسونگ نیز ارائه خواهد شد.

در زیر می‌توانید ویدئویی از این رام را بر روی گلکسی گیر مشاهده نمایید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات