با استفاده از Aero-X بدون نیاز به جاده، روی خشکی و آب به رفت‌و‌آمد بپردازید

جمعه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۷
مطالعه 2 دقیقه
هاورکرافت یکی از ابزار‌هایی است که که قابلیت انتقال افراد در خشکی و روی آب را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. حال AeroFex هاوربایک را تولید کرده است که مناسب برای استفاده در مکان‌هایی است که استفاده خودرو و وسایل نقلیه‌ای که در تماس با سطح حرکت می‌کنند، در آن مناسب نیست. AeroFex اعلام کرده است که این وسیله را در سال 2017 در اختیار علاقمندان قرار خواهد داد.
تبلیغات

براساس اطلاعات منتشر شده، این وسیله قابلیت حمل دو نفر را در آن واحد داشته و به جای استفاده از چرخ، در آن از ملخ‌هایی با جنس فیبرکربن استفاده شده که می‌ ‌توانند تا سه متر از زمین فاصله بگیرند. اولین نمونه‌ی تولید شده قادر است به سرعت 70 کیلومتر بر ساعت دست یابد. با استفاده از یک باک پر و حداکثر سرعت، می‌توان برای ۱۵ دقیقه از این وسیله استفاده کرد که آن را به گزینه‌ی مناسبی برای سفرهای کوتاه بدل می‌کند. Aero-X قادر است تا باری را به وزن حداکثری 140 کیلوگرم حمل کند. در دو سال اخیر این کمپانی در تلاش برای طراحی الگویی برای چرخش موتورها بوده تا پایداری وسیله را افزایش داده و کنترل Aero-X را افزایش دهد.

برای کنترل هرچه بهتر این وسیله، دسته‌های کنترلی تعبیه شده که می‌توان با استفاده از آن‌ها ارتفاع و سرعت وسیله‌ی نقلیه را به راحتی کنترل کرد که علاوه بر کاهش خطر استفاده از Aero-X، باعث کاهش مصرف سوخت این وسیله‌ی نقلیه نیز می‌شود.

 دانلود ویدئو

این وسیله‌ی نقلیه هم‌اکنون با قیمتی برابر 85,000 دلار برای پیش‌فروش، در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

نظر شما در این مورد چیست؟ ایا در آینده شاهد استفاده از هاوربایک‌ها خواهیم بود؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات