منابع داخلی حکایت از تعبیه تراشه‌ی Snapdragon 801 در G3 دارند

جمعه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۹
مطالعه 2 دقیقه
همانطور که می‌دانید بسیاری از گمانه‌ها حکایت از بکارگیری تراشه‌ی اسنپ‌دراگون 805 در آخرین پرچمدار ال‌جی داشتند. حتی یکی از منابع موجود در داخل کمپانی با تایید شنیده‌ها مبنی بر استفاده از اسنپ‌دراگون ۸۰۵، احتمال استفاده از این تراشه را بالا برد. حال صبح امروز خبری منتشر شده است که براساس گفته‌های فردی است که ادعا می‌کند با این تلفن‌هوشمند کار کرده است. وی عنوان کرده است که ال‌جی در جی۳ از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۰۱ بهره گرفته است.
تبلیغات

سایر اطلاعاتی که این فرد در اختیار رسانه‌ها قرار داده است، حکایت از استفاده از صفحه‌ی نمایش IPS با اندازه‌ی 5.5 اینچ بوده و رزولوشن آن برابر 2,560 در 1,440 است. در کنار تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۰۱ باید شاهد استفاده از ۳ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی باشیم. ضمناً امکان افزایش حافظه‌ی داخلی از طریق اسلات میکرو SD نیز در این تلفن‌هوشمند پیش‌بینی شده است. ال‌جی از سنسور دوربین ساخت سونی به‌همراه لرزش‌گیر اپتیکال پیشرفته در دوربین جی۳ بهره خواهد برد. همچون گلکسی S5، جی۳ نیز با در اختیار داشتن گواهی IP67 که نشان از ضد آب و گردوغبار بودن دارد، روانه‌ی بازار خواهد شد. اندروید کیت‌کت به‌همراه قابلیت Knock Code نیز از جمله‌ی مشخصات نرم‌افزاری این تلفن‌هوشمند جدید به شمار می‌روند.

با وجود انتشار تصاویر منتسب به جی۳ که شامل قاب محافظ با شیاری دایره شکل در جلو تلفن‌هوشمند است، می‌توان حدس زد که به جای استفاده از پنجره‌‌ی نمایش اطلاعات و اعلانیه‌های بصورت مستطیل همچون نسخه‌ی پیشین، شاهد بکارگیری الگوی دایره شکل در جی۳ خواهیم بود. برای اطمینان از کلیه‌ی اطلاعات فوق باید تا ششم خردادماه که زمان معرفی رسمی این تلفن‌هوشمند است، به انتظار بنشینیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات