تماشا کنید: جدیدترین ویدیو تبلیغاتی سامسونگ برای تبلت گلکسی نوت PRO

جمعه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۳
مطالعه 1 دقیقه
سامسونگ در تبلیغات جدید گلکسی نوت، سایز بزرگ نمایشگر و امکانات یادداشت‌برداری را مورد توجه قرار داده است.
تبلیغات

جدیدترین نسل تبلت‌ سامسونگ همان چیزی هستند که هر کاربری برای لذت‌بردن از یک تبلت انتظار دارد؛ مشخصات فنی بالا، تنوع زیاد در مدل‌های ارائه شده و بازاریابی خوب سامسونگ. گلکسی نوت PRO سامسونگ بدون شک قصد دارد تا اوج قدرت یک تبلت را به رخ رقیبان بکشد. با زومیت همراه باشید تا ویدیو تبلیغاتی جدید سامسونگ برای این تبلت را با هم تماشا کنیم.

صفحه‌نمایش 12.2 اینچ با رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل، پردازشگر 4 هسته‌ای یا 8 هسته‌ای ( بسته به مدل خریداری شده) نسخه اندروید 4.4، دوربین 8 مگاپیکسلی، GPS، و باتری پرقدرت 9500 میلی‌آمپر‌ساعتی و البته تا فراموش نکرده‌ایم قلم با طراحی جدید، همه و همه قسمتی از ویژگی‌های این تبلت پرقدرت سامسونگ هستند.

این تبلت که با شعار بزرگتر فکر کنید و کارهای بیشتری انجام دهید به بازار عرضه شده، صفحه کلید مجازی بزرگ با قابلیت تایپ آسان در اختیار دارد. همچنین پاسخگویی صفحه‌ی لمسی در هنگام لمس صفحه و همینطور در هنگام کار با قلم بسیار عالی است. رابط‌کاربری سامسونگ نیز با ایجاد قابلیت Multi-window لذت کار با این تبلت را دوچندان کرده است.

این تبلت مخصوص کسانی است که به دور از فضای ویندوز، خواهان استفاده از قلم برای انجام کارهای خود هستند. این امر موضوع بسیار مهمی محسوب می‌شود؛ چرا که از نظر قیمتی گلکسی نوت پرو هم‌رده با محصولات دارای ویندوز 8.1 است. به هر حال، تبلت سامسونگ دارای دوربین توانمند، صفحه‌نمایشی بزرگ و البته برخی از نرم‌افزارهای سامسونگ است که در جای دیگری در دسترس نیستند.

نظر شما در مورد این تبلت چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات