کفش‌های آدیداس BATTLE PACK برای جام جهانی

پنج‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۴
مطالعه 5 دقیقه
آدیداس با سری جدید کفش‌های BATTLE PACK رقبا را در جام‌جهانی 2014 برزیل به مبارزه دعوت می‌کند.
تبلیغات

برای مبارزه آماده شوید! این شعار کمپانی آدیداس برای معرفی سری کفش‌های جدید خود برای جام‌جهانی 2014 برزیل است. کمپانی آدیداس چندی پس از نایکی به معرفی کفش‌های خود برای جام‌جهانی پرداخت که با چشم دوختن به ساق پای اعجوبه‌ای چون لئومسی شاهد خودنمایی این کفش‌ها خواهیم بود. ویژگی کفش‌های جدیدی آدیداس پایداری، چشم‌نواز بودن و طراحی فوق‌العاده‌ی این کفش‌ها است.

کمپانی نایکی تمرکز خود را روی تحول ساختار کفش‌های فوتبال قرار داده است، بطوریکه سری کفش‌های Mercurial همچون کفش‌های بسکتبال صاحب ساق شده‌اند تا طراحی یک دست‌تری داشته باشند. در مقابل آدیداس با استفاده از الگوی طراحی جدید سعی در جلب توجه بیشتر به سمت ساق‌های بازیکنان است. کفش‌های جدید آدیداس در چهار طرح مختلف روانه‌ی مسابقات خواهند شد که در این بین لئو‌مسی از طرح اختصاصی هماهنگ با پیراهن تیم ملی آرژانتین از Adidas Adizero استفاده خواهد کرد.

همانطور که اشاره کردیم در میان کفش‌های سری جدید آدیزرو، تنها کفش متعلق به مسی با طرح متفاوت و با هک شدن شماره‌ی ۱۰ به علت برتن کردن این شماره توسط مسی روانه‌ی مسابقات خواهد شد، در حالی که سایر کفش‌ها میزبان شماره‌ی ۱۴ به علت سال برگزاری مسابقات خواهند بود.

رنگ‌های سیاه و سفید رنگ‌های اصلی برند آدیداس هستند که برای نمایش کمپین آدیداس با عنوان all in or nothing کمپانی آلمانی در جام‌جهانی ۲۰۱۴ نیز مورد استفاده قرار گرفته است. در طراحی کفش‌های جدید Adizero پنجاه درصد از کل پوشش کفش سیاه و پنجاه درصد باقی مانده سفید رنگ است و این تقسیم بندی بصورت دقیقی رعایت شده است. رنگ طلایی بکار برده شده در تمثیل برند آدیداس که سه خط موازی است، مورد استفاده قرار گرفته که نشان از جایزه‌ی نهایی مسابقات نیز دارد. طرح‌های سیاه و سفید روی کفش‌ها از نقاشی‌های باستانی در مورد نبردهای قهرمانان محلی از طرح‌ای باستانی نقش شده در ساحل شهر ریدوژانیرو الهام گرفته شده است.

مجموعه‌ی کفش‌های سری BATTLE PACK که برای جام‌جهانی توسعه داده شده است، شامل کفش‌های مختلفی است که از جمله‌ی آن‌می‌توان به Predator Instinct، Nitrocharge، Adipure 11pro و Adizero اشاره کرد که اصلی‌ترین برند آلمانی‌ها برای این جام Adizero‌ است.

آدیداس با بکارگیری مواد جدیدی در رویه‌ی کفش Adizero F50 که مسی نیز از آن استفاده خواهد کرد، امکان کنترل بهتر و در نتیجه دریبلینگ بهتری را برای بازیکنان در تمامی شرایط آب وهوایی به ارمغان می‌آورد.

Adizero

Predator Instinct با بهره‌گیری از ساختار نیمه‌شفاف بیرونی طراحی شده است و با استفاده از ساختار ناهموار روی آن بازیکنان امکان ارسال پاس‌های دقیق‌تری را خواهند داشت. این کفش مخصوص بازیکنانی طراحی شده که وظیفه‌ی ارسال پاس را برعهده داشته و باید ضربات دقیقی را به توپ وارد کنند. این کفش در جام‌جهانی ۲۰۱۴ پای بازیکنانی چون ژاوی، مِسوت‌اوزیل، آنخل دی‌ماریا خواهد بود.

Predator

Notrocharge‌ با بهره‌گیری از ساختار مقاوم بیشتر برای بازیکنانی که در پست‌های تدافعی بازی می‌کنند تدارک دیده شده است. این کفش با مقاومت بالا ساخته شده و می‌تواند پای مدافعان را در انجام تکل‌های مختلف یاری کند.

Notrocharge

و در آخر Adipure قرار دارد که آدیداس ساختاری مواجی را روی آن در نظر گرفته است. کمپانی آلمانی برای روی این کفش از چرم گاومیش استفاده کرده است و در جام‌جهانی کاپیتان تیم ملی آلمان، فیلیپ لام از این کفش استفاده خواهد کرد.

Adipure
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات