گوشی HTC One mini 2 ماه آینده‌ی میلادی می‌رسد

پنج‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
قیمت احتمالی و تاریخ عرضه‌ی HTC One mini 2 حدود 400 دلار و از ماه آینده‌ی میلادی خواهد بود.
تبلیغات

وان مینی که خبر معرفی کامل آن را در این لینک به اطلاع شما رساندیم در رنگ‌های خاکستری، نقره‌ای و طلایی در اروپا، خاور میانه، آفریقا و آسیا اقیانوسیه از ماه آینده‌ی میلادی عرضه خواهد شد. در همین حال تاریخ عرضه‌ی این دستگاه در آمریکای شمالی همچنان مشخص نیست.

قیمت گوشی HTC وان مینی 2 به ناچار در بازارهای مختلف شاهد تفاوت‌های مختصری خواهد بود اما انتظار می‌رود اگر اچ‌تی‌سی علاقه‌ای به رقابت با گوشی سونی Xperia Z1 Compact و سایر میان‌رده‌ها و مینی‌های بازار داشته باشد، با محدوده‌ی قیمتی چندان بالاتر از 400 دلار مواجه نباشیم.

فکر می‌کنید بالاخره یک دستگاه با پسوند «مینی» توانسته خود را متمایز سازد؟ شاید HTC One mini 2 وجه تمایز لازم برای این منظور را در خود داشته باشد چرا که One mini 2 به خوبی ضعف‌های نسخه‌ی پیشین خود را برطرف ساخته است.

ممکن است دستگاه جدید کمپانی تایوانی یک میان‌رده باشد اما اکنون از یک ورودی microSD در قالب آلومینیومی با کیفیت خود برخوردار است، صفحه‌نمایش بزرگ‌تر 4.5 اینچی دارد و یک دوربین 13 مگاپیکسلی نیز آن را تکمیل می‌کند. اسپیکرهای استریوی BoomSound، دوربین جلویی 5 مگاپیکسل، باتری با ظرفیت مناسب را به این لیست اضافه کنید. به نظر می‌رسد نسخه‌ی جمع و جور One توجهات را بخوبی به خود جلب خواهد نمود.

پیش‌تر اطلاعاتی در خصوص قیمت پیش‌فروش این دستگاه از طریق وب‌سایت یک خرده فروشی فنلاندی بدست آمده بود که رقم بسیار بالای 720 را برای آن پیشنهاد می‌داد، اما با توجه به قیمت‌های بی اساس موجود در کشورهای منطقه‌ی اسکاندیناوی چندان قابل اتکا نیست. علاوه بر این قیمت پیش‌فروش معمولا قدری بالاتر از قیمت اصلی بوده و برای طرفداران دو آتشه‌ی دستگاه‌ها مقبولیت بیشتری دارد تا کاربران عادی.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات