تبلت LG G Pad 7 در نتایج بنچ‌مارک AnTuTu با چیپ اسنپدراگون 400 پدیدار شد

پنج‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۰
مطالعه 1 دقیقه
مدت زیادی از معرفی خانواده‌ی G Pad توسط ال‌جی نگذشته که کوچکترین عضو این خانواده یعنی LG G Pad 7 در نتایج تست AnTuTu شناسایی شد. این دستگاه با شماره مدل LG V400 همراه بوده و از نظر مشخصات سخت‌افزاری چندان چیزی برای خودنمایی ندارد.
تبلیغات

 این تبلت از یک پردازنده‌ی Snapdragon 400 با چهار هسته‌ی پردازشی برخوردار است که بر روی فرکانس کاری 1.2 گیگاهرتز کار می‌کند. یک گیگابایت حافظه‌ی رم، 8 گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی داخلی، دوربین جلویی 1.3 مگاپیکسل و سنسور دوربین 3.2 مگاپیکسلی در پشت دستگاه و صفحه‌نمایش هفت اینچی با رزولوشن 1280 در 800 آن را همراهی می‌نمایند. واحد پردازش گرافیکی Adreno 305 نیز وظایف پردازشی بر بستر نسخه‌ی 4.4.2 اندروید کیت‌کت را بر عهده دارد.

تمام این مشخصات از پایین‌رده و مقرون‌ به‌صرفه بودن این تبلت حکایت دارند، اما همچنان اطلاعی از دو فاکتور مهم آن یعنی قیمت و عمر باتری در دسترس نیست. امید می‌رود ال‌جی با این دستگاه عضو مقرون به‌صرفه‌ای را به خانواده‌ی جی پد خود وارد نماید. سری محصولات G Pad در سال پیش با فروش خوب تبلت 8.3 اینچی این خانواده به موفقیت خوبی دست یافت که البته جی‌پد 8.3 هنوز هم در بازه‌ی قیمتی خود بعنوان یکی از انتخاب‌های بسیار خوب مطرح است. نسخه‌ی 8.3 اینچی G Pad به پردازنده‌ی اسنپدراگون 600 و دو گیگابایت رم تجهیز شده و ماه پیش به اندروید 4.4.2 کیت‌کت بروزرسانی شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات