با کلاه‌خود جدید سربازان، بدون نیاز به ماسک از گزند حملات بیولوژیکی و شیمیایی در امان بمانید

پنج‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تجهیزات نظامی یکی از پیشرفته‌ترین ابزار‌های ساخت دست بشر است که همیشه به‌عنوان اولین مشتریان فناوری‌های نوین قرار داشته‌اند. آخرین کلاه ایمنی توسعه داده شده برای سربازان نیز از این قاعده مستثنی نیست.
تبلیغات

آخرین تجهیزات نظامی توسعه داده شده در راستای اجرای برنامه‌ی Soldier of the Future، یک کلاه ایمنی است که علاوه بر محافظت از سر سربازان از گزند آسیب‌های حاصل از انفجار، سرباز را از رطوبت و گرما محافظت می‌نماید. همچنین این کلاه ایمنی سرباز را آسیب مواد شیمیایی و بیولوژیکی نیز حفظ می‌کند. با وجود فناوری‌ها مقابله با حملات شیمیایی و بیولوژیکی، این کلاه ایمنی با فشرده کردن این ویژگی آن را در قالب کلاه ایمنی در اختیار سربازان قرار داده است. این کلاه ایمنی هوا را از طرفین به داخل کلاه کشیده و آن را با اعمال فیلترهای مختلف به سمت بینی سرباز هدایت می‌کند.

M50GasMask

ماسک ضدگاز M50

آزمایش‌های انجام شده قدرت و کارایی فیلترینگ این کلاه را برابر با ماسک M50 خوانده‌اند که یکی از بهترین گزینه‌ها برای مقابله و ممانعت از آسیب‌پذیری در برابر حملات شیمیایی و بیولوژیکی است، اما تفاوت این کلاه‌خود کوچک بودن سایز آن و عدم نیاز به استفاده از سایر وسایل جانبی است که آن را به بهترین گزینه‌ی موجود برای رزم‌آوران تبدیل کرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات