سونی در سه ماهه قبل ۸.۸ میلیون دستگاه از خانواده اکسپریا به فروش رسانده است

پنج‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۸
مطالعه 2 دقیقه
سونی گزارش عملکرد مالی سال گذشته خود را منتشر کرد و در آن خبر از درآمد ۷۵.۴ میلیارد دلاری و سود عملیاتی ۲۵۷ میلیون دلاری داد. بخش‌های پردرآمد سونی، پلی‌استیشن و تلفن‌های هوشمند بوده‌اند.
تبلیغات

هدف سونی برای سه ماهه ابتدایی سال ۲۰۱۴ رسیدن به آمار فروش ۹.۷ میلیون دستگاه بوده است، اما این کمپانی توانست به آمار فروش ۸.۸ میلیون دستگاه دست یابد. سونی در سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۳ موفق شد به آمار فروش ۱۰.۷ میلیون دستگاه از ابزارهای خانواده اکسپریا دست یابد. البته معمولا فصل پایانی سال، که از آن با عنوان فصل تعطیلات نیز یاد می‌شود، فروش اکثر کمپانی‌ها به حداکثر خود می‌رسد.

اگر به نمودار پایین دقت کنید متوجه رشد فروش تلفن‌های هوشمند اکسپریا سونی در فصل‌های مختلف سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۴ خواهید شد.

Xperia-units-shipped-Q1-2014

سونی به تازگی تلفن هوشمند Xperia Z2 خود را معرفی نموده، اما هنوز بطور کامل وارد بازار نشده است و انتظار می‌رود با عرضه عمومی آن، میزان درآمد و فروش این کمپانی ژاپنی نیز افزایش یابد.

سونی انتظار دارد در سال ۲۰۱۴ به میزان فروش ۵۰ میلیون دستگاه تلفن هوشمند دست یابد. اگر این کمپانی ژاپنی بتواند به هدف خود برسد آن‌وقت شاهد رشد ۲۸ درصدی فروش این شرکت نسبت به سال گذشته میلادی خواهیم بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات