ال‌جی دست‌بند‌ هوشمند و هدفون‌های ضربان‌سنج را با قابلیت اتصال به ابزار‌های اپلی یکشنبه‌ی آینده در آمریکا عرضه خواهد کرد

چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
یکشنبه‌ی هفته‌ی پیش رو کاربران و علاقمندان به استفاده از هدفون‌ها و دست‌بند‌های هوشمند ال‌جی که قابلیت اندازه‌گیری و سنجش فاکتورهای سلامتی را دارند، می‌توانند این ابزار‌ها را خریداری کنند. ال‌جی این محصولات را در 28 اردیبهشت ماه به بازار آمریکا عرضه خواهد کرد که شامل یک دست‌بند هوشمند با نام Lifeband Touch برای ثبت اطلاعات فعالیت‌های روزانه و Heart Rate Earphones، هدفون‌هایی برای سنجش میزان ضربان قلب است.
تبلیغات

هر دو محصول قابلیت کار با محصولات اپلی مبتنی بر iOS‌ را دارند و می‌توان اپلیکیشن LG Fitness را برای استفاده از این ابزارها روی ابزار‌های اپلی به کار برد. دست‌بند هوشمند ال‌جی قابلیت کار با سایر اپلیکیشن‌های مرتبط با تندرستی همچون MyFitnessPal، RunKeeper و MapMyFitness نیز همخوانی دارد.

در واقع Lifeband Touch یک گجت‌پوشیدنی است که همانطور که از نام آن پیدا است، روی مچ بسته می‌شود و صفحه‌ی نمایش لمسی 0.9 اینچی AMOLED آن، زمان برگرداندن مچ دست، روشن شده و می‌توان از طریق آن به تماشای محتویات نمایش داده روی صفحه نشست. این دست‌بند هوشمند اطلاعاتی نظیر داده‌های مربوط به تندرستی و سلامتی، اطلاعات مربوط به میزان مسافت طی شده و داده‌های این چنینی را در اختیار کاربر می‌گذارد. همچنین به لطف وجود شتاب‌سنج سه محوره و همچنین ارتفاع سنج این اطلاعات به شکل دقیقی ثبت می‌شود.

LifeBandTouch

ال‌جی مدعی شده است که لایف‌بند تاچ به برخورداری از باتری 90 میلی‌آمپر ساعتی قادر است تا ۵ روز انرژی مورد نیاز برای کار این دست‌بند هوشمند را تامین کند. همچنین ال‌جی برای راحتی مشتریان این دست‌بند را در سه سایز مختلف روانه‌ی بازار خواهد کرد تا مشتریان گزینه‌ی مناسب خود را خریداری نمایند.

این دست‌بند قابلیت جفت‌شدن با Heart Rate Earphone یا همان هدفون هوشمند ضربان‌سنج را دارا است که از طریق فناوری مورد استفاده در سنسورهای PerformTek قادر است تا ضربان قلب کاربر را بسنجد. ال‌جی مدعی شده است که صحت اطلاعات ارائه شده توسط این هدفون‌ها بسیار دقیق‌تر از سایر ابزار‌های مشابهی است که به‌لطف فیزیولوژی مورد استفاده در ساخت این محصولات حاصل شده است.

HeartRateEarphones

هدفون‌های ال‌جی می‌توانند بصورت مستقل یا در ارتباط با آیفون یا دست‌بند هوشمند ال‌جی به کار گرفته شوند. با استفاده از دست‌بند هوشمند ال‌جی می‌توان اطلاعات حاصل از هدفون را روی صفحه‌ی نمایش لایف‌بند مشاهده کرد.

اپلیکیشن تندرستی ال‌جی که برای iOS توسعه داده شده است، می‌تواند تغییرات در فاکتورهای در حال سنجش را بصورت صوتی در اختیار کاربر بگذارد. این فاکتورها شامل مواردی چون بیشینه‌ی اکسیژن مصرفی و ضربان قلب است که در زمان استفاده از این هدفون سنجیده می‌شوند.

هرچند هر دو محصول روز 28 اردیبهشت ماه در آمریکا عرضه خواهند شد، اما هنوز ال‌جی اطلاعات مربوط به قیمت این محصولات را اعلام نکرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات