تصاویر فاش شده از تبلت جدید اچ‌پی نشان از حاشیه‌ی ضخیم نمایشگر دارد

چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۴
مطالعه 1 دقیقه
توییتی از جانب فاش کننده نام‌آشنا و قدیمی evaleak رسیده بود که گویا اچ پی در حال کار بر روی تبلتی با سیستم عامل اندروید است. حال تصویری از این تبلت به وسیله این حساب توئیتر به بیرون درز کرد که حکایت از حاشیه نسبتا زیاد در اطراف نمایشگر دارد. با زومیت در ادامه تحلیل این خبر همراه باشید.
تبلیغات

اگر آنچه از این تصویر برمی آید حقیقت داشته باشد ما با تبلتی رو‌به‌رو هستیم که برخلاف رقبا که روز به روز به سمت ظرافت محصولات خود پیش می‌روند انگار که هیچ تمایلی برای کم کردن حاشیه دور نمایشگر ندارد. این موضوعی است که ممکن است به مزاج کاربران خوش نیاید. با توجه به تصویر لو رفته یک دوربین در جلو و نام تجاری هیولت پاکارد در پایین به چشم می‌آید. علاوه بر این در پشت تبلت یک بلندگو یک لوگوی HP قابل مشاهده است.البته evaleak در مقابل واکنش تند کاربران به حاشیه صفحه نمایش دلیل انجام این کار را راحتی کار با دستگاه و جلوگیری از لمس‌های ناخواسته به وسیله کاربران عنوان کرده است.

به هر حال می بایست تا معرفی رسمی و انتشار مشخصات این تبلت منتظر بمانیم.نظر شما چیست؟ آیا با evaleak در مورد حاشیه نمایشگر هم عقیده‌اید یا ظرافت تبلت خود را به این موضوع ترجیح می‌دهید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات