گوگل عینک‌هوشمند خود را برای فروش بصورت عمومی در دسترس علاقمندان در ایالات متحده قرار داد

چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۶
مطالعه 1 دقیقه
گوگل به آرامی در حال پیشبرد طرح توسعه‌ی عینک‌هوشمند خود، گوگل‌گلس است. این کمپانی پس از عرضه‌ی چندباره‌ی این محصول برای توسعه دهندگان اپلیکیشن، در آخرین اقدام خود گوگل‌گلس را برای خرید در دسترس عموم قرار داده است. این بدین معنی است که برای استفاده از این محصول دیگر نیازی به ثبت‌نام و سپری کردن مراحل خاص نیست.
تبلیغات

گوگل با پرده‌برداری از برنامه‌ی بتای فروش عینک‌های‌هوشمند خود، این محصول را در اختیار افراد عادی و علاقمندان به این محصول قرار داده است تا با پرداخت 1500 دلار آن را خریداری کنند. قیمت بالای این محصول حرف و حدیث‌های فراوانی را به وجود آورده است. یکی از امکانات و امتیازاتی که گوگل با فروش این محصول در اختیار خریداران قرار می‌دهد، امکان انتخاب فریم از میان گزینه‌های موجود بصورت رایگان است. کاربران می‌توانند با پرداخت ۱۵۰۰ دلار از میان انواع فریم‌های موجود که شامل فریم‌های تیتانیومی 225 دلاری و 150 دلاری است، یک نمونه را بصورت رایگان از آن خود نمایند.

لینک دانلود ویدئو

این فریم‌ها در تمامی رنگ‌ها و مدل‌های به جز موارد محدودی در دسترس کاربران قرار گرفته است. رنگ فریم نیز با رنگ ماژول عینک‌هوشمند هماهنگ می‌شود تا تناقضی در کل محصول ایجاد نشود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات