مقایسه‌ی فروش ۱۰ میلیون دستگاهی گلکسی S5 با نسخه‌های مختلف گلکسی اس و آیفون

سه‌شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
همانطور که روز شنبه در زومیت خواندید، سامسونگ موفق به عرضه‌ی 10 میلیون دستگاه گلکسی S5 خود در ۲۵ روز شده است. اما این آمار برای سایر نسخه‌های گلکسی اس وهمچنین تلفن‌هوشمند کمپانی رقیب، اپل به چه ترتیب است؟ بلومبرگ براساس آمارهای موجود نمودارهایی را از میزان دستیابی به فروش ۱۰ میلیون دستگاه تمامی نسخه‌های گلکسی اس و همچنین آیفون منتشر کرده است.
تبلیغات

بلومبرگ در گزارش خود از لغت فروش استفاده کرده است که در واقع به معنای عرضه‌ی تلفن‌های‌هوشمند از طریق فروشگاه‌ها، اپراتورها و سایر مجاری عرضه است. هرچند این میزان از عرضه را نیز می‌توان به‌عنوان فروش در نظر گرفت.

همانطور که گفتیم سامسونگ با دستیابی به فروش ۱۰ میلیون دستگاه در عرض ۲۵ روز رکوردی را برای خود به ثبت رسانده است. این کمپانی نسل جدید از پرچمدار خود را بسیار زودتر از نسل پیشین، به میزان ۱۰ میلیون دستگاه رسانده است. گلکسی S3 نیز در عرض ۵۰ روز به فروش 10 میلیون دستگاه دست یافت.

SamsungSale1

بلومبرگ برای مقایسه، نموداری را نیز از دستیابی نسخه‌های مختلف آیفون به فروش ۱۰ میلیون دستگاه منتشر ساخته است. با توجه به اینکه اپل تنها آمار دقیق مربوط به فروش هفته‌ی اول از تلفن‌هوشمند خود را رسماً منتشر می‌کند؛ اما می‌توان با مشاهده‌ی آمار فروش در این مدت نیز به زمان مورد نیاز برای دستیابی به فروش ۱۰ میلیون دستگاهی دست یافت.

SamsungSale2
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات