تصاویر فاش شده‌ی مربوط به BlackBerry OS 10.3 نشان از افزوده‌شدن چند ویژگی کاربردی جدید دارد

سه‌شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۴
مطالعه 2 دقیقه
آخرین تصاویر فاش‌شده منتسب به سیستم‌عامل BlackBerry OS 10.3، تعدادی ویژگی‌ جدید را نمایان می‌کند که وارد دستگاه‌های مجهز به BlackBerry OS 10 خواهند شد. در ادامه‌ی این پست به ذکر بهبودها و ویژگی‌های جدید اعمال‌شده در این بروزرسانی و ارائه تصاویر فاش‌شده‌ی مربوط به آن‌ها خواهیم پرداخت.
تبلیغات

 رابط‌کاربری، اکنون ته‌مایه‌ی آبی داشته و به‌روزرسانی به برنامه‌های اندروید 4.3 را پشتیبانی می‌کند. Active frameها به قابلیت بازنشانی و مرتب‌سازی مجدد مجهز شده‌ و امکان قرارگیری دائمی در صفحه‌ی خانگی را دارند. این بروزرسانی قابلیت Flip to Wake را به دستگاه‌های مجهز به سیستم‌عامل بلک‌بری 10 اضافه می‌کند و دوربین دستگاه نیز ویژگی ثبت تصویر در حین فیلم‌برداری را در اختیار کاربر قرار خواهد داد. موارد ذکر شده به خوبی بیانگر تلاش‌های بلک‌بری برای رسیدن به اندروید هستند.

در BlackBerry OS 10.3 می‌توان از طریق کشیدن دو انگشت در هر صفحه‌ و هر برنامه‌ای، به منوی Quick Settings دسترسی پیدا کرد که معمولاً چنین قابلیتی بسیار کاربردی خواهد بود. در نهایت یک بخش رهگیری و بررسی مصرف داده و یک equalizer در اپلیکیشن موزیک برای ایجاد تنظیمات مورد نظر نیز این بروزرسانی را همراهی می‌کنند. در گالری زیر، مجموعه‌ای از اسکرین‌شات‌های فاش شده‌ی متعلق به BlackBerry OS 10.3 قابل مشاهده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات