وب‌گرد: شبیه‌سازی سرعت‌ اینترنت برای توسعه‌دهندگان، اتصال سرویس ایمیل به دراپ‌باکس و چیزهای دیگر

سه‌شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۲
مطالعه 3 دقیقه
«وب‌گرد» بخشی برای علاقمندان به دنیای مجازی و اینترنت است. در «وب‌گرد» ابزارها و وب‌سایت‌های مختلف به شما معرفی خواهند شد. امیدواریم این بخش مورد توجه شما قرار بگیرد. در ادامه با قسمت دیگری از «وب‌گرد» همراه ما باشید.
تبلیغات

سری «وب‌گرد» در روزهای سه‌شنبه منتشر می‌شود و در آن با ابزارهای تازه و وب‌سایت‌های کاربردی دنیای مجازی آشنا خواهید شد. «وب‌گرد» فرصتی برای غرق شدن در دنیای مجازی است.

اگر وب‌سایت یا ابزاری کاربردی می‌شناسید، آن را از طریق ایمیل webgard[at]zoomit.ir به ما معرفی کنید.

Slowy

Slowy، ابزاری برای شبیه‌سازی اتصال به اینترنت بر اساس شرایط و محدودیت‌های خاص یا از طریق یک پورت مشخص و یا گجت‌های مختلف است.  این ابزار برای توسعه‌دهندگان وب‌ طراحی شده است. یعنی کسانی که لازم است یک وب‌سایت را با سرعت واقعی آزمایش و بررسی کنند.

Slowy

Textter

Textter یک بستر جدید برای ارسال و دریافت پیام‌‌های متنی معرفی شده است. Texxter به عنوان یک سیستم‌ پیام‌رسانی زنده (LMS) به کاربران امکان می‌دهد به صورت آنی با یکدیگر در ارتباط باشند و هر کاراکتر تایپ‌شده را دنبال کنید. این اپلیکیشن یک تجربه کاربری واقعا زنده و تعاملی به کاربران عرضه می‌کند. بستری برای ارسال پیام‌هایی بدون محدودیت کاراکتر.

Textter

Privacy Badger

Privacy Badger، یک افزونه مرورگر از بنیاد Electronic Frontier است که ردگیری فعالیت‌های شما توسط تبلیغ‌کنندگان یا نرم‌افزار‌های واسطه (Thitd Party) را در هنگام وب‌گردی متوقف می‌کند. اگر تبلیغ‌کنندگان بدون اجازه وب‌گردی شما را دنبال نموده و به وب‌سایت‌های که شما مراجعه‌ می‌کنید دسترسی داشته باشند، Privacy Badger به صورت خودکار مانع از لود شدن محتویات تبلیغ‌کننده در مرورگر شما می‌شود.

Privacy Badger

Ooberdocs

Ooberdoc ایمیل شما را به حساب‌کاربریتان در دراپ‌باکس متصل و به شما امکان می‌دهد یک نسخه از فایل‌های ضمیمه شده به ایمیل را به راحتی به دراپ‌باکس منتقل کنید. تنها کافی است اجازه دسترسی دراپ‌باکس به حساب‌کاربری ایمیلتان صادر شود. از این پس، هر ایمیل دارای ضمیمه که به شما می‌رسد، یک نسخه از فایل‌های ضمیمه آن در دراپ‌باکس کپی شده و پس از پایان یافتن انتقال از طریق تلفن‌هوشمند خود یک اعلان دریافت خواهید کرد.

OoberDoc

پیشنهاد شما: مکتب‌خونه

مکتب‌خونه، وب‌سایتی آموزشی است که دروس آموزشی دانشگاه‌های معتبری چون صنعتی شریف و تهران را به صورت رایگان در اختیار علاقمندان قرار می‌دهد. توسعه‌دهندگان مکتب‌خونه، هدف خود را  در دسترس قرار دادن آموزش با کیفیت بالا برای همه فارسی زبانان بیان کرده‌اند. شما می‌توانید در کلاس‌های مورد علاقه خود بدون هیچ محدودیتی ثبت‌نام نموده و از محتوای آن‌ها به صورت رایگان بهره ببرید.

وب‌سایت مکتب‌خونه توسط آقای مهرداد آرین به زومیت معرفی شده است.

MaktabKhooneh

اگر وب‌سایت یا ابزاری کاربردی می‌شناسید، آن را از طریق ایمیل webgard[at]zoomit.ir به ما معرفی کنید.

نظرات خود درباره این وب‌سایت‌ها و بخش «وب‌گرد» با ما در میان بگذارید.

منبع makeuseofلینک مطلب

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات