تماشا کنید: این روبات کنترل از راه دور می‌تواند سریع‌تر از بسیاری از ما بدود

سه‌شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۶
مطالعه 2 دقیقه
ماشین‌ها و هلی‌کوپترهای کنترل از راه دور بسیار جالب هستند ولی اگر علاقه‌مند به آنها هستید و البته به دنبال چیز جالب‌تری می‌گردید شاید یک روبات دونده‌ی چندپا را ترجیح دهید. با زومیت همراه باشید تا با پروژه کیک‌ استارتر جذاب OutRunner بیشتر آشنا شویم.
تبلیغات

در حال حاضر می‌توانید این دونده کنترل از راه دور با نام OutRunner را از طریق Kickstarter تهیه نمایید جایی که تولید کنندگان آن در تلاش هستند تا با جذب بودجه 150,000 دلاری پروژه خود را توسعه دهند.

این روبات دونده در دو نسخه عرضه می‌شود که قابلیت دویدن در سبزه‌زار، مسیرهای آسفالت و خاکی را دارند. مدل پایه با نام OutRunner Core دارای تقریبا 46 سانتی‌متر ارتفاع و وزنی معادل 1.4 کیلوگرم است که دارای 6 پای دونده و سرعتی معادل 16 کیلومتر در ساعت است و باتری آن برای یک ساعت دویدن کافی است. سرعت کمی است، این‌طور نیست؟

بنابراین بهتر است نگاهی به نسخه OutRunner Performance داشته باشیم. این روبات 60 سانتی‌متر ارتفاع و وزنی معادل 2.26 کیلوگرم دارد. 12 پای دونده، دوربین HD و سرعتی معادل 32 کیلومتر در ساعت همچنین ماندگاری باتری تا 2 ساعت از دیگر قابلیت‌های این روبات دونده است. همچنین قابلیت کنترل توسط نرم افزار گوشی‌های هوشمند علاوه بر کنترل از راه دور مخصوص را دارد. از ویژگی‌های جالب این نسخه امکان پخش زنده ویدیویی و ارسال اطلاعات در حین دویدن به گوشی‌ هوشمند است. متاسفانه در حال حاضر قیمت این روبات‌ها کمی بالا است و برای روبات مدل پایه باید 249 دلار پرداخت نمایید.

در ادامه با هم به تماشای عملکرد این روبات دونده می‌نشینیم.

لینک دانلود ویدیو

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

امکان ثبت نظر برای این مطلب وجود ندارد

تبلیغات