تبلت MeMO Pad ME176C ایسوس پیش از معرفی فاش شد: پردازنده 4 هسته‌ای Bay Trail، یک گیگابایت رم، صفحه‌نمایش IPS

سه‌شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۷
مطالعه 2 دقیقه
ایسوس قصد دارد عضو جدیدی به نام ME176C را که به تازگی بطور کامل در یک وب‌سایت اوکراینی فاش شده به خانواده‌ی تبلت‌های MeMO Pad خود اضافه کند. علاوه بر یک گالری کامل از تصاویری که گفته می‌شود متعلق به این تبلت هستند، لیستی از مشخصات فنی این دستگاه نیز بدست آمده که در میان آن وجود پردازنده‌ی Bay Trail جالب توجه است.
تبلیغات

 با توجه به اطلاعات فاش شده، MeMO Pad ME176C از یک پردازنده‌ی Atom Z3745 ساخت اینتل با چهار هسته‌ی پردازشی و فرکانس کاری 1.33 گیگاهرتز بهره می‌برد که یک گیگابایت حافظه‌ی رم و  8 و 16 گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی داخلی بسته به مدل انتخابی آن را همراهی می‌کنند. برای کسانی که نیاز به افزایش حافظه‌ی ذخیره‌سازی دستگاه داشته باشند نیز جایگاه کارت حافظه‌ی microSDXC در نظر گرفته شده است.

بررسی تلفن هوشمند Xperia M2 Aqua سونی
بررسی تلفن هوشمند اسپایدر ۱ (Spider 1) جی‌ال‌ایکس

در خصوص صفحه‌نمایش این تبلت نیز گفته می‌شود که از یک پنل 7 اینچی IPS با زاویه‌ی دید وسیع و رزولوشن 1280 در 800 بهره گرفته شده است. همانگونه که انتظار می‌رفت این تبلت MeMO Pad نیز از دو دوربین در پشت و جلوی دستگاه بهرمند شده که سنسور دوربین جلویی 2 مگاپیکسل و سنسور دوربین پشت آن 5 مگاپیکسل در نظر گرفته شده است. باقی‌مانده‌ی مشخصات فنی نسبت داده شده به تبلت MeMO Pad ME176C شامل باتری 3910 میلی آمپری، GPS، وای‌فای 802.11n، بلوتوث 4.0 بوده و سیستم‌عامل آن نیز Android 4.4 KitKat که با رابط کاربری ZenUI تکمیل شده همراه است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات