تلفن هوشمند ویندوز فونی ال‌جی با نام Uni8 فاش شد

سه‌شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی در حاشیه کنگره جهانی موبایل بارسلون اعلام کرد که در ماه‌های آینده به اکوسیستم ویندوز فون باز خواهد گشت و تلفن مبتنی بر سیستم عامل موبایل مایکروسافت را تولید خواهد کرد. هرچند پس از آن ال‌جی هیچ صحبتی در باره کم و کیف تلفن ویندوز فونی خود، به میان نیاورد، اما روز گذشته evleaks@ اولین تصویر رندر شده از آن تلفن را فاش کرد.
تبلیغات

اکانت توییتر evleaks که به مرکز افشاگری‌ اطلاعات مربوط به گجت‌ها، پیش از معرفی رسمی آن‌ها بدل شده، اطلاعات مربوط به تلفن هوشمند ویندوز فون ال‌جی با نام Uni8 را منتشر کرده است.

این تلفن از سیستم‌عامل ویندوز فون ۸.۱ بهره خواهد برد و به نظر می‌رسد صفحه نمایش آن ۴.۵ یا ۵ اینچ باشد. گفته می‌شود رزولوشن این صفحه نمایش نیز HD خواهد بود.

هرچند این تلفن از نظر ظاهری خیلی زیبا به نظر نمی‌رسد، اما باز هم بهتر از تلفن‌های ویندوز فونی قبلی این شرکت است.

احتمالا ال‌جی قصد عرضه یک تلفن میان رده مبتنی بر ویندوز فون را دارد و فعلا برای عرضه یک تلفن پرچمدار مبتنی بر این سیستم‌عامل، برنامه‌ای ندارد. مایکروسافت سخت در تلاش است تا دیگر تولیدکنندگان مطرح تلفن هوشمند را نسبت به تولید تلفن‌های مبتنی بر ویندوز فون تشویق کند. اما از آنجایی که هنوز اکوسیستم موبایل مایکروسافت آنطور که باید و شاید در بین کاربران جا باز نکرده، تولیدکنندگان نیز حاضر به سرمایه گذاری بر روی ویندوز فون نیستند. از این رو مایکروسافت مجبور شده است تا برای جلب نظر تولیدکنندگان به اکوسیستم خود هزینه کند. پیش‌تر در زومیت خواندید که مایکروسافت مبلغ ۲.۶ میلیون دلار را به تولیدکنندگان تلفن‌های هوشمند پرداخت کرده است تا نسبت به تولید تلفن ویندوز فونی اقدام کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات