گوشی جدید ناشناخته‌ی موتورولا از جمله Moto G Cinema فاش شد

دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۶
مطالعه 1 دقیقه
به نظر می‌رسد موتورهای موتورولا به اندازه‌ای گرم شده که این کمپانی آماده‌ی معرفی چندین گوشی هوشمند جدید، این‌بار تحت مالکیت لنوو است.
تبلیغات

 با توجه به این مسأله که برای اولین بار شاهد ذکر نام این دستگاه هستیم، حدس‌زدن ماهیت آن بسیار دشوار است. اسکرین‌شات مربوط به فاش‌شدن نام این گوشی‌هوشمند توسط فاش‌کننده‌ی قابل اطمینان evleaks@ منتشر شده که از وب‌سایت پشتیبانی موتورولا بدست آمده است. اما این تمام ماجرا نبوده و Moto G Cinema تنها دستگاه جدید از سوی موتورولا نیست که در رمز و راز باقی مانده است. سه صفحه‌ی دیگر نیز در وب‌سایت پشتیبانی این کمپانی ظاهر شده که هر یک به مدل خاصی از گوشی‌های موتورولا با برچسب قیمت بخصوص آن ارجاع شده‌اند.

گوشی موتورولا Moto 3G Global 4GB با قیمت 179 دلار یعنی همان قیمت زمان عرضه‌ی Moto G، دیگری Moto 4G Global با همان قیمت 179 دلار و یک مدل Moto 4G Global دیگر با قیمت 189 دلار این گروه سه‌تایی را تشکیل می‌دهند که همگی به شیوه‌ی عجیبی نام‌گذاری شده‌اند.

جالب توجه است که تمامی این مدل‌ها پیش از مراسم 13 می موتورولا در لندن مشاهده شده‌اند که به معرفی گوشی Moto E از سوی این شرکت اختصاص داشته است. با توجه به نشانه‌های موجود در خصوص ارزان‌تر بودن Moto E نسبت به Moto G، این نتیجه حاصل می‌شود که سه مدل مذکور، دستگاه‌های کاملاً متفاوتی هستند که احتمال دارد معرف نسخه‌ی جدید خود Moto G باشند.

مدل Moto G Cinema به سادگی می‌تواند یکی از سه دستگاه مذکور باشد. آیا ممکن است برخی از این دستگاه‌ها یا حتی تمام آن‌ها را در مراسم مربوط به هفته‌ی آینده که در لندن برگذار خواهد شد شاهد باشیم؟ با ما همراه باشید تا به محض مطلع‌شدن از این موضوع، اخبار آن را به اطلاع شما برسانیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات