هدفون‌های شایعه شده‌ی بیتس ارتباطی با آیفون بعدی ندارند

دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۲
مطالعه 1 دقیقه
در نگاه اول به نظر می‌رسد نسل بعدی هدفون‌های بیتس، در رنگ‌های خاکستری فضایی، طلایی و نقره‌ای تولید خواهند شد که یادآور طرح رنگ‌بندی گوشی آیفون 5s است که شایعاتی را در خصوص تولید هدفون‌های آیفون بعدی توسط بیتس بر سر زبان‌ها انداخته است. مسأله اینجاست که این هدفون‌های مدل upbeats se به جای برچسب تازه عرضه شده، بعنوان محصولاتی که موجودی آن‌ها به اتمام رسیده در وب‌سایت بیتس به نمایش در آمده‌اند.
تبلیغات

 به تازگی در برخی وب‌سایت‌های فناوری، این هدفون‌ها را به آیفون بعدی نسبت داده و اعلام کرده‌اند که بیتس هدفون‌های بعدی آیفون را طراحی و تولید کرده است. مسأله‌ی قابل ذکر در خصوص این هدفون‌ها آن است که در حقیقت معرفی اصلی آن‌ها به سال 2013 برمی‌گردد.

با وجود اینکه هدفون‌های مذکور در رنگ‌های عرضه شده‌ی آیفون 5s رونمایی شدند، اما در حقیقت ارتباطی با برنامه‌ی تصاحب بیتس توسط اپل در ماه می 2014 و ادغام این دو نداشته است. در حال حاضر تصاحب کامل بیتس توسط اپل در مرحله‌ی غیررسمی به سر می‌برد که البته وقوع آن کاملاً محتمل به نظر می‌رسد. در هر حال هیچ یک از این دو کمپانی تا کنون بصورت کاملاً رسمی اطلاعیه‌ای در این خصوص منتشر نکرده‌اند. ممکن است مطالعه‌ی مقاله‌ای که پیش‌تر در زومیت در خصوص اهداف و دلایل تصاحب بیتس منتشر کردیم شما را کمی با اصل جریان آشنا نماید؛ چرا که مسلماً این خرید هدفی فراتر از تولید هدفون‌های بیتس برای آیفون بعدی داشته است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات