تلفن هوشمند F70 ال‌جی وارد بازارهای جهانی شد

دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۰
مطالعه 3 دقیقه
تلفن F70 ال‌جی با پردازنده چهار هسته‌ای پرسرعت، قابلیت اتصال 4G LTE و ویژگی‌های دیگر، یک میان رده دارای قابلیت 4G LTE است. این تلفن که پیش‌تر در کنگره جهانی موبایل معرفی شده بود به تازگی روانه بازارهای جهانی شده است.
تبلیغات

به دنبال معرفی سری جدید F در کنگره جهانی موبایل (MWC) ال‌جی حضور خود را در بازارهای نسل چهارم شبکه تلفن همراه ( 4G LTE)، با عرضه جهانی گوشی F70 پررنگ‌تر کرد. از ابتدای ماه جاری میلادی گوشی F70 به کاربران شبکه LTE در اروپا ارائه شده و به دنبال آن در آسیا، آمریکای مرکزی و جنوبی و آمریکای شمالی نیز عرضه خواهد شد.

داشتن خصوصیاتی مانند پردازنده چهار هسته ای 1.2 گیگاهرتزی ، قابلیت اتصال پرسرعت از طریق 4G به همراه سیستم عامل اندروید کیت کت 4.4، صفحه نمایش IPS با ابعاد 4.5 اینچی و بدنه‌ای باریک و براق این تلفن میان‌رده را به یک محصول منحصر به فرد تبدیل می‌کند. گوشی F70 از باتری 2440 میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد که برای استفاده یک روز کامل کافی است.

گوشی F70 از رابط کاربری ال‌جی بهره می‌برد و نتیجتا از ویژگی‌هایی مانند Knock Code پشتیبانی می‌کند که در تلفن‌های هوشمند سری G برای اولین بار عرضه شده‌بود. Knock Code برای کاربران این امکان را فراهم می‌کند که تلفن هوشمند ال‌جی خود را تنها در یک مرحله‌ی آسان از طریق کشیدن الگوی شخصی knock بر روی صفحه نمایش، روشن کرده و قفل آن را بگشایند. Knock code ، توالی دو تا هشت ضربه‌ توسط شخص است که بیش از 80 هزار ترکیب احتمالی دارد.

ویژگی مناسب دیگر Plug & Pop خودکار است. این ویژگی اجازه انتخاب گزینه‌هائی را می‌دهد که بیشتر در هنگام اتصال هدست (Headset) یا کابل USB به دستگاه مورد نیاز است. Guest Mode به کاربران اجازه می‌دهد که وقتی گوشی F70 خود را در اختیار خانواده یا دوستان قرار می‌دهند، محتوای خصوصی خود را حفظ کنند. به علاوه، با محافظ Quick Window ال‌جی، کاربران می‌توانند بدون باز کردن کاور، از کارکردهای خاصی مانند زمان، موسیقی و پیام متنی استفاده کنند که این خود باعث راحتی و محفاظت بیشتر می‌شود.

مدیرعامل و رئیس هیت مدیره شرکت ال‌جی اظهار داشت :

ال‌جی به فراهم کردن تجربیات فوق‌العاده‌ای که مشتریان از یک ابزار LTE انتظار دارند، تعهدی تردید ناپذیر دارد و گوشی F70 این انتظارات را برآورده کرده و حتی فراتر از آن است...گوشی F70 کلیه فناوری‌های برتر ال‌جی در زمینه LTE را در اختیار دارد و از طراحی باریک و زیبائی برخوردار است که برای میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان که به دنبال ارتقاء شبکه خود به 4G هستند، جذاب خواهد بود.

در هفته‌های آتی خبر مربوط به عرضه گوشی F70 ال‌جی در بازارهای محلی اعلام خواهد شد.

مشخصات اصلی F70 ال‌جی

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات