ال‌جی درصدد عرضه‌ی تبلت‌های جی‌پد در سه اندازه‌ی 7، 8 و 10 اینچی است

دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۳
مطالعه 1 دقیقه
ال‌جی درصدد گسترش تسلی خود بر بازار ابزار‌های‌هوشمند است، از این‌رو این کمپانی علاوه بر تولید تلفن‌های‌هوشمند در رنج‌های قیمتی مختلف، در پی عرضه‌ی محصولات مختلفی در بازار تبلت‌ها است. ال‌جی سال گذشته با عرضه‌ی تبلت جی‌پد با 8.3 اینچ محصول خوبی را در اختیار کاربران قرار داد. حال این کمپانی کره‌ای نمونه‌های 7، 8 و 10.1 اینچی را برای عرضه در نظر گرفته است.
تبلیغات

نخستین نسخه از تبلت 8.3 اینچی تبلت جی‌پد ال‌جی، هرچند در مجموع محصول خوبی را به بازار عرضه کرده بود، اما سایز ۸.۳ اینچی و همچنین عدم پشتیبانی از سیم‌کارت برای بسیاری از کاربران ناخوشایند بود. به نظر میرسد الجی تصمیم دارد مشکلات نسخه پیشین را در سری جدید محصولات خود رفع کرده و با تولید تبلت در سه سایز متفاوت کاربران بیشتری را به سمت خود بکشاند.

این تبلت‌ها از ویژگی‌های جدید نرم‌افزاری که ال‌جی توسعه داده است نیز بهره خواهد برد که شامل Knock Code برای باز کردن قفل و QPair Bluetooth برای همگام‌سازی اعلانیه‌ها با تلفن‌هوشمد اندرویدی است. ال‌جی این تبلت‌ها را در نمایشگاه MedPI 2014 که در موناکو برگزار می‌شود، برای کار در اختیار علاقمندان قرار خواهد داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات