تماشا کنید: چت تصویری استیو جابز و Dr.Dre یکی از موسسان Beats Audio در مورد آیتونز

یک‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۸
مطالعه 2 دقیقه
قطعا شما نیز طی یکی دو روز گذشته این خبر را شنیده‌اید که کمپانی اپل، شرکت تولید کننده‌ی هدفون‌های لوکس Beats Audio را با قیمت 3.2 میلیارد دلار از آن خود کرده است. فرقی نمی‌کند این خبر راست باشد یا دروغ، نکته‌ی مهم این است که رابطه‌ی دو کمپانی از دیرباز با یکدیگر خوب و مسالمت آمیز بوده است.
تبلیغات

«استیو جابز» یکی از طرفداران Jimmy Iovine یکی از بنیانگذاران Beats Audio بود. وی در مورد استیو جابز و رابطه‌ اش با وی می‌گوید:

استیو چند ماه قبل از آن‌که از دنیا برود به من گفت تو یکی از معدود افرادی هستی که با وجود آن‌که متعلق به دنیای نرم‌افزاری، اما موفق به ساخت یک قطعه سخت‌افزاری شده‌ای.

به گفته‌ی Lovine، وی و کمپانی اپل از مدت‌ها پیش یعنی سال 2004 بر روی موضوع سروی استریمینگ موسیقی با هم مذاکراتی را داشته‌اند. وی معتقد است یکی از دلایل عمده‌ای که باعث شده اپل نسبت به خرید Beats Audio تمایل داشته باشد، راه اندازی سرویس استریمینگ مخصوص Beats Audio است.

مضاف بر این‌ها، «رابرت برانر» که یکی از طراحان ارشد محصولات در کمپانی Beats Audio بود چندی پیش شخصا توسط جانی آیو، معاون ارشد اپل در زمینه طراحی محصولات به استخدام این شرکت درآمد.

نکته‌ی جالب این است که استیو جابز از نزدیک Dr.Dre را می‌شناخته است. در ادامه می‌توانید ویدیوی مربوط به مکالمه تصویری این‌دو را در مراسم رسمی اپل که در مورد آیتونز صحبت می‌کردند را مشاهده کنید:

صرف نظر از صحت و سقم ماجرای خریده شدن کمپانی Beats Audio توسط اپل، Dr.Dre خود را از هم اکنون به عنوان اولین خواننده سبک هیپ‌هاپ میلیاردر معرفی کرده است.

نظر شما در این مورد چیست؟ به نظر شما اگر این تیم در هر جای دیگر این کره‌ی خاکی بودند باز هم می‌‌توانستند به این موفقیت دست یابند؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات