شایعاتی جدید درباره تلفن ویندوزفون 8.1 اچ‌تی‌سی

یک‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۹
مطالعه 1 دقیقه
اچ‌تی‌سی پیش‌تر اعلام کرده بود که در حال طراحی و توسعه تلفن‌های هوشمند جدیدی مبتنی بر جدیدترین سیستم عامل موبایل مایکروسافت، یعنی ویندوزفون ۸.۱ است، اما هیچ اطلاعاتی در مورد مشخصات سخت‌افزاری و طراحی ظاهری این تلفن‌ها نداده بود. حال حساب توئیتر evleaks که یک منبع قابل اعتماد برای پیگیری اخبار و اطلاعات فاش شده پیش از ارائه آنها محسوب می‌گردد، برخی از مشخصات ویندوزفون بعدی اچ‌تی‌سی را فاش کرده است.
تبلیغات

evleaks در صفحه توئیتر خود مدعی شده که تلفن بعدی اچ‌تی‌سی یک گوشی هوشمند مبتنی بر ویندوز فون ۸.۱ خواهد بود که نام عجیبی دارد: HTC W8#WL!

HTC W8#WL: A Windows Phone 8.1 flagship destined for Verizon.— @evleaks (@evleaks) می 10, 2014

به گفته evleaks این تلفن در ابتدا توسط اپراتور ورایزون ارائه خواهد شد. متاسفانه اطلاعات بیشتری در پست اخیر evleaks ذکر نشده بود، اما گمانه‌زنی‌ها حاکی از آنند که تایوانی‌‌ها این تلفن ویندوزی فونی را بر اساس پرچمدار اندرویدی خود، یعنی اچ‌تی‌سی وان طراحی خواهند کرد. احتمالا به زودی شاهد اخبار و شایعات بیشتری درباره ویندوزفون بعدی اچ‌تی‌سی باشیم! در صورتی که خبری قطعی از مشخصات سخت‌افزاری یا طراحی ظاهری این تلفن هوشمند به دست ما برسد، شما زومیتی‌های عزیز را از آن مطلع خواهیم نمود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات