سونی کنترلر دوال شوک پلی استیشن 4 را با در نظر گرفتن هماهنگی با واقعیت مجازی طراحی کرده است

ممکن است تصور کنید که سونی پروژه‌ی هدست واقعیت مجازی Morpheus خود را برای سازگار شدن با کنترلر DualShock 4 پلی استیشن 4 توسعه داده است اما بر اساس اطلاعات بدست آمده، مشخص شده که واقعیت به گونه‌ای برعکس بوده و در حقیقت دسته‌ی بازی DualShock 4 این کنسول از ابتدا با در نظر گرفتن سازگاری با فناوری واقعیت مجازی طراحی شده است.

 جد آشفورث از کمپانی سونی در این خصوص به وب‌سایت تک‌رادار گفته‌ است که تیم Morpheus بر قرارگیری نوار نوری همیشه روشن و گاهی کسل‌کننده‌ در کنترلر دوال شوک 4 به منظور دستیابی به اهداف خاصی اصرار داشته‌اند و متعهد شده بودند که در خصوص هدف و دلیل قرارگیری آن تا زمان رونمایی از هدست واقعیت مجازی سونی در ماه مارس سکوت اختیار کنند. چنین اقدامی از سوی سونی با توجه به اینکه این کمپانی به پلی استیشن بعنوان سکوی آزمایش فناوری‌های خود نگاه می‌کند چندان دور از انتظار نیست. برای نمونه می‌توان درایو بلو-ری را در ولی استیشن 3 به یاد آورد.

در هر صورت دانستن این مساله که کنترلر دوال شوک 4 برای چیزی بسیار فراتر از تجربیات مبتنی بر حرکت نظیر Playroom طراحی شده است خالی از لطف نخواهد بود.

از سراسر وب

  دیدگاه
کاراکتر باقی مانده
تبلیغات