مادربوردهای سری 9 گیگابایت به بازارهای کشور راه پیدا کردند

شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۳
مطالعه 2 دقیقه
شرکت گیگابایت اولین مادربوردهای سری 9 را وارد بازارهای کشور کرد. این شرکت که از چندی پیش خبر عرضه مادربوردهای نسل جدید خود در اردیبهشت ماه در بازارهای ایران را اعلام کرده بود، به وعده خود عمل کرد و از صبح روز یکشنبه 21 اردیبهشت محصولات جدید خود را در ویترین فروشگاه های اصلی در بازارهای معتبر کشور به نمایش می گذارد. این اتفاق ابتدا در تهران و سپس در دیگر استان های مهم کشور رخ خواهد داد.
تبلیغات

این مادربوردها از هر سه سری Gaming، Overclocking و Ultra Durable خواهند بود. این شش مدل اولیه که نمایش داده می شوند عبارتند از Z97X-Soc-Force، Z97X-Gaming G1 WIFI-BK، Z97X-Gaming 5، Z97X-Gaming 3، Z97X-UD5H و Z97X-UD3H. علاوه بر این شش مدل، هفت مدل دیگر که مجهز به چیپست Z97 و H97 هستند نیز در اوایل خرداد ماه در بازارهای داخلی موجود خواهند شد. گیگابایت با ارائه گستره وسیعی از مادربوردهای نسل جدید با قابلیتها، کاربردها و قیمت‌های مختلف قصد دارد گزینه‌های کاملی را در اختیار خریداران قرار دهد تا بر اساس نوع نیاز و کاربری خود بهترین انتخاب را انجام دهند. به این ترتیب دیگر لازم نیست برای خرید یک سیستم نسل جدید حتما هزینه زیادی پرداخت شود و تمامی کاربران می‌توانند از جدیدترین فنآوری‌ها بهره ببرند.

این مادربوردها علاوه بر پشتیبانی از پردازنده‌های سری Haswell، قابلیت پشتیبانی از سری Haswell Refresh و نسل بعدی پردازنده های اینتل با نام Broadwell را خواهند داشت. همچنین این مادربوردهای قابلیت پشتیبانی از نسل بعدی درگاه های ورودی و خروجی را نیز دارند و به نوعی علاوه بر نسل حاضر، برای پشتیبانی از نسل بعدی قطعات رایانه ای طراحی شده اند. گیگابایت در ساخت مادربوردهای جدید خود از با کیفیت ترین قطعات با کارایی و طول عمر بالا بهره برده و از سنگین ترین تست ها برای آزمایش پایداری آنها استفاده کرده است.

مادربوردهای سری 9 گیگابایت تنها با گارانتی آواژنگ در ایران موجود هستند و پشتیبانی کاملی را برای خریداران این محصولات به همراه خواهند داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات