براساس شایعات، سونی تلفن‌هوشمند ویندوزفونی خود را خرداد ماه معرفی خواهد کرد

چهارشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۶
مطالعه 2 دقیقه
همانطور که می‌دانید مایکروسافت در جریان کنفرانس بیلد 2014 از آخرین نسخه‌ی سیستم‌عامل ویندوزفون پرده برداشت. گویا سونی نیز در نظر دارد تا با ارائه‌ی چند تلفن‌هوشمند ویندوزفونی، کاربران و علاقمندان خود را از امکانات این سیستم‌عامل بهره‌مند سازد. اطلاعات ارائه شده توسط پیرپرون، مدیر بخش اروپایی سونی موبایل، گواهی بر این ادعا است.
تبلیغات

براساس اطلاعات ارائه شده توسط مدیر بخش اروپای سونی موبایل، این کمپانی در ماه جولای یعنی اواخر تیرماه و اوایل مرداد‌ماه، تلفن‌های‌هوشمند ویندوزفونی را به بازار عرضه خواهد کرد. همانطور که می‌دانید پیش از این نیز کمپانی ژاپنی برای تولید تلفن‌هوشمندی همچون اکسپریا X1 با ردموندی‌ها به همکاری پرداخته بود. این تلفن‌هوشمند مبتنی بر نسخه‌ی حرفه‌ای (Professional) ویندوز موبایل 6.1 مایکروسافت بود.

هرچند پرون پس از انتشار چنین اخباری گفته‌های خود را تکذیب کرد، اما نمی‌توان نبود چنین تلفن‌های‌هوشمندی را با تکذیب خبر مردود دانست. چراکه شایعات موجود، حکایت از گذراندن مراحل تست توسط این تلفن‌های‌هوشمند دارند. مایکروسافت در نظر دارد تا به فاصله‌ی هر 6 تا 8 ماه، یک بروزرسانی GDR برای سیستم‌عامل ویندوزفون منتشر نماید. اولین بروزرسانی احتمالاً در اواخر خرداد ماه منتشر خواهد شد که به برطرف‌کردن باگ‌ها و مشکلات موجود در ویندوزفون 8.1 خواهد پرداخت. براساس شنیده‌ها، سونی تلفن‌های‌هوشمند ویندوزفونی خود را در زمان انتشار اولین بروزرسانی GDR معرفی خواهد کرد.

ما در حال ادامه‌ی مذاکرات با سایر شرکا هستیم که شامل مایکروسافت نیز می‌شود. این گفتگوها در جهت افزایش تنوع طیف محصولات بخش ابزار‌های قابل‌حمل سونی است.

در سال‌های گذشته نیز سونی در زمان همکاری با کمپانی اریکسون، نمونه‌ای از تلفن‌هوشمند ویندوزفون 7 را با نام مستعار Julie توسعه داده بود که هیچ‌گاه راهی به سوی بازار پیدا نکرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات