با تلفن‌همراه Eton Thor، غول 5000 میلی‌آمپر ساعتی چینی آشنا شوید

چهارشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اگر باتری گوشی شما در یک روز شلوغ کاری تمام شده باشد و امکان شارژ مجدد گوشی در آن لحظه برای شما مقدور نباشد، به احتمال زیاد با ما هم‌عقیده هستید که دیدن چراغ اخطار گوشی مبنی بر کم‌بودن باتری بسیار عذاب‌آور است. Eton Thor با ضخامت کم، باتری قدرتمندی در اختیار دارد. با ما همراه شوید تا شما را بیشتر با این گوشی چینی آشنا کنیم.
تبلیغات

این نکته که تولید‌کنندگان تلفن‌های همراه علاقه‌ای به استفاده از باتری‌های بزرگتر با ماندگاری شارژ بیشتر ندارند، خبر جدیدی نیست؛ چرا‌که آنها به تولید گوشی با طراحی زیباتر و نازک‌تر اهمیت بیشتری می‌دهند. اما Eton Thor هر دو قابلیتی که ذکر شد را با هم ترکیب کرده است. این گوشی دارای ضخامت 9 میلی‌متری است و در عین حال از یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد.

طبق اعلام تولید کننده این گوشی، باتری مورد استفاده در این مدل توان 1100 ساعت کار در حالت استند‌بای را به گوشی می‌دهد که این زمان معادل 46 روز است که در مقایسه با آیفون 5S که در حالت استند‌بای 10 روز کار می‌کند یا گلکسی S4 که حالت استند‌بای معادل 15 روز را در اختیار کاربر قرار می‌دهد، فوق‌العاده است. همچنین در تبلیغات مربوط به Eton Thor آمده است که این گوشی قابلیت مکالمه در هنگام اتصال به شبکه 3G تا 21 ساعت در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

از نظر سخت‌افزاری Eton Thor از اولین پردازنده هشت هسته‌ای واقعی دنیا یعنی MediaTek MT6592 بهره می‌برد. این گوشی هوشمند دارای 2 گیگابایت رم و پردازنده گرافیکی Mali-450 است. این گوشی از 4G LTE پشتیبانی نمی‌کند و هنوز اطلاعاتی از صفحه‌نمایش آن در دسترس نیست.

قیمت این گوشی‌هوشمند نیز نامعلوم است؛ البته در هر صورت احتمال کمی برای دستیابی شما به این غول 5000 میلی‌آمپر ساعتی وجود دارد؛ چرا‌که به احتمال زیاد این گوشی فقط در چین عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات