اپل iWatch را در سه‌ماهه‌ی سوم سال جاری روانه بازار می‌کند: پیش‌بینی فروش 65 میلیون دستگاه!

چهارشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۳
مطالعه 1 دقیقه
نقطه‌ی مشترک تمام شایعات و گمانه‌زنی‌های منتشر شده در مورد ساعت‌هوشمند اپل که با نام iWatch شناخته شده است، تاریخ عرضه‌ی آن است که سال 2014 را هدف گرفته بودند. گزارشی که اخیرا منتشر شده، حکایت از عرضه‌ی این ساعت‌هوشمند در سه‌ماهه‌ی سوم سال جاری میلادی دارد.
تبلیغات

این ساعت‌هوشمند در کارخانه‌ی Quanta Computer توسعه‌ داده خواهد شد، هرچند صفحه‌ی نمایش مورد نیاز برای آن توسط TPK توسعه داده خواهد شد. کمپانی تایوانی Richtek نیز که در حوزه‌ی طراحی تراشه‌ها به فعالیت می‌پردازد در ساخت این ساعت‌هوشمند نقشی را برعهده خواهد داشت. پردازنده‌ی این ساعت‌هوشمند همچون سایر تولیدات اپل توسط خود کمپانی طراحی شده، اما تولید آن برعهده‌ی رقیب اپل، یعنی سامسونگ است.

این گزارش حکایت از این دارد که اپل از تولیدکنندگان درخواست کرده تا از مرداد ماه آغاز به تحویل قطعات توسعه داده شده نمایند تا این کمپانی در زمان مقرر شده این محصول را به بازار عرضه کند. اپل انتظار دارد تا محصول خود با استقبال فراوانی در بازارهای جهانی مواجه شود. براساس گزارش اخیر اپل برای فروش 65 میلیون دستگاه iWatch را در سال 2014 برنامه‌ریزی کرده است.

پیش‌بینی‌ها حکایت از این دارند که ساعت‌هوشمند اپل همراه با امکانات فراوانی در حوزه‌ی سلامت و ورزش به بازار عرضه خواهد شد که نشانه‌های این قابلیت‌ها در iOS 8 نیز مشهود خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات